Navne til trillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

Tut

Hej

Velkommen til.

Hvornår har du termin? Hvordan fungerer det når det er trillinger? Nu tænker jeg på at tvillinger ofte bliver sat igang før termin, kommer trillinger så endnu tidligere til verden end tvillinger? Og kan man i det hele taget få lov til at føde selv, eller er det kun kejsersnit?

Hvor i Herlev bor i? (er bare nysgerrig, da jeg selv bor i Herlev )

Mht. Navne, så har jeg selv en Noah, og elsker det navn! Og vi venter en lille Nana.

Knus Mette, der skal føde på herlev om ca. 4-5 uger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

malou

hmmmmmmmmmmmmm....... skal qp ikke lige på dedektiv arbejde ?????

flotte scannings billeder... det må jeg sige hvor har du dog fået lavet dem henne...

Anmeld

27. oktober 2009

malou

Moar ,,, skriver:

Er det et scanningsbillede af dine trillinger ???

Er det normalt 3 eller 4D ????

tror det er endnu en nitte du ved.....

Anmeld

27. oktober 2009

Mca<3

malou skriver:

tror det er endnu en nitte du ved.....

Ja tak ,, derfor jeg spørger så mærkeligt .. Det ligner da så meget et computeranimeret billede det der   Har da aldrig set så godt et scannings billede ha ha

Anmeld

27. oktober 2009

malou

Moar ,,, skriver:

Ja tak ,, derfor jeg spørger så mærkeligt .. Det ligner da så meget et computeranimeret billede det der   Har da aldrig set så godt et scannings billede ha ha

griner... nej man skulle også mene at de med ti tusinde % kunne se om den sidste trilling er en dreng eller pige når billederne er som taget ud af en disney film!!!!  nej du... den hopper vi sgu ikke på..

Anmeld

27. oktober 2009

Mca<3

malou skriver:

griner... nej man skulle også mene at de med ti tusinde % kunne se om den sidste trilling er en dreng eller pige når billederne er som taget ud af en disney film!!!!  nej du... den hopper vi sgu ikke på..

Kæft der må sidde en og seriøst kede sig derude   Eller værre en der ikke har det rigtigt godt .. Zeta ?? Har du brug for hjælp ???

Anmeld

27. oktober 2009

louisepigen23

Lucas, Noah og Joshua

ell.

Liva, Noah og Joshua

mine forslag... tillykke med de små guldklumper

Anmeld

27. oktober 2009

malou

Moar ,,, skriver:

Kæft der må sidde en og seriøst kede sig derude   Eller værre en der ikke har det rigtigt godt .. Zeta ?? Har du brug for hjælp ???

hahaha... ja det er sgu sygt det her....  gad vide om han ikke skulle bruge tiden til at køre en tur i sin aston martin.... hvis han altså har sådan een......

Anmeld

27. oktober 2009

Mca<3

malou skriver:

hahaha... ja det er sgu sygt det her....  gad vide om han ikke skulle bruge tiden til at køre en tur i sin aston martin.... hvis han altså har sådan een......

Måske keder han sig for meget i sin luksus lejlighed i London

Anmeld

27. oktober 2009

malou

Moar ,,, skriver:

Måske keder han sig for meget i sin luksus lejlighed i London

årh har han også sådan een?? lol...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.