Navne til trillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

qp

FrkT skriver:

Ihhh. Tænkte lige at jeg var så smart, at jeg hellere måtte komme med min kommentar mens jeg huskede hvad det var der stod der, og så ville jeg læse tråden bagefter. Ihhhh hvor er det bare typisk! DOH

Men godt detektivarbejde I to!  Har I valgt karrierer? Ellers er der da et godt bud der

Blev ellers så skuffet. Havde været fedt at følge med i en trillingegraviditet.

Jeg studsede også noget over deres navne, for Jakob (med k) er absolut ikke normalt amerikansk. Hmm!

Ja jeg overvejer, at starte mit eget detektivfirma... ved ikke om Mebach har lyst til, at joine mig?  hehe....

Ja mht navnet og mange andre ting der går igen i både denne profil og profilen Miriam, så må jeg da indrømme at jeg tror Zeta er skruet lidt smartere sammen det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

FrkT

qp skriver:

Ja jeg overvejer, at starte mit eget detektivfirma... ved ikke om Mebach har lyst til, at joine mig?  hehe....

Ja mht navnet og mange andre ting der går igen i både denne profil og profilen Miriam, så må jeg da indrømme at jeg tror Zeta er skruet lidt smartere sammen det... 

Jeg er lidt forvirret.

Hvad var det Zeta gjorde? Og hvad var det for en historie han (eller hun) havde fortalt da profilen blev oprettet? Er vist for ny til at have hørt det.

Anmeld

27. oktober 2009

qp

Profilen Zeta har vidst terroriseret en her inde med private mails osv... Han oprettede senere en kvindeprofil AnnetteK som han også brugte til, at svine folk til med.

Og den anden du spørger ind til er jeg ikke sikker på hvem du mener med?

Anmeld

27. oktober 2009

FrkT

qp skriver:

Profilen Zeta har vidst terroriseret en her inde med private mails osv... Han oprettede senere en kvindeprofil AnnetteK som han også brugte til, at svine folk til med.

Og den anden du spørger ind til er jeg ikke sikker på hvem du mener med?

Jeg tillader mig lige at citere Tanja:

Uhyggeligt ,,

Jeg tænker der er jo oprettet mange fake profiler efter Zeta profilen blev slettet ..

Zeta var da også en dæk profil for en . Den startede jo også med en historie vi alle hoppede på og så blev den holdt gående ..

Det var det jeg hentydede til. Men det ved du måske ikke??

Anmeld

27. oktober 2009

qp

FrkT skriver:

Jeg tillader mig lige at citere Tanja:

Uhyggeligt ,,

Jeg tænker der er jo oprettet mange fake profiler efter Zeta profilen blev slettet ..

Zeta var da også en dæk profil for en . Den startede jo også med en historie vi alle hoppede på og så blev den holdt gående ..

Det var det jeg hentydede til. Men det ved du måske ikke??

Kender ikke Zeta som nogen anden end Zeta og AnnetteK.... Og ehm... jeg tror da, at hvis det var korrekt så ville han da for længst være blevet slettet?

Anmeld

27. oktober 2009

N&J

Jeg troede faktisk at vores profiler hang sammen med vores emails, så er det godt nok meget besvær for at gå ind og svare på en side.. prøv og tænk hvis det er en person der har mistet og simpelthen er blevet skør af det.. men jeg tænker sku også altid i årsager.. arbejdsskade..

Anmeld

27. oktober 2009

Mca<3

FrkT skriver:

Ha ha, LOOOOOOL - godt klaret, Thilde!

Ihhhh ja, tænkte ellers lige at "jubiiii nu opdagede jeg noget"

Glem min besked fra før så

Arj hvor er det altså bare typisk!

Ihh du er sød

Anmeld

27. oktober 2009

Mca<3

qp skriver:

Ahh det var noget det samme som denne profil - dog med billeder på af nogle fantastisk smukke børn og voksne!

H*n lagde også et billede på af sin gravide mave - og maven fandt jeg også via google.

Lighederne imellem profilerne er skrivemåde, at de er unge og veluddannede - alt er så lyserødt og de virker så lykkelige, at det er til at brække sig over!

mystisk altsåå ,,

Anmeld

27. oktober 2009

FrkT

Moar ,,, skriver:

Ihh du er sød

Hov, har først set det du har skrevet nu. Sorry

Men tak altså  Men hvorfor er jeg dog sød? Vil nok nærmere kalde mig smådum?

Anmeld

27. oktober 2009

Mca<3

FrkT skriver:

Hov, har først set det du har skrevet nu. Sorry

Men tak altså  Men hvorfor er jeg dog sød? Vil nok nærmere kalde mig smådum?

Nej du var nu sød ,,

Du var rigtigt detektiv-agtig altså  , jeg læser da heller aldrig en hel tråd før jeg svarer ,, fnis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.