Legeaftaler i en coronatid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2021

Janey

Profilbillede for Janey
MoarHvidovre skriver:

Jeg har intet skrevet, at man skal ofre alt. Jeg har skrevet, at vi alle må ofre noget i denne pandemi. 

Men at lade sine børn lege med forskellige børn - nej - det forstår jeg ikke. 

Men jeg håber da, at alle tager denne pandemi alvorligt. Vi ved ikke, hvad vi går ind i februar og os almindelige mennesker kan først blive vaccineret om 2-3-4 måneder. 

Jeg er f.eks. at min arbejdsplads blevet opfordret til, at lade mig teste 1 gang om ugen og jeg har endda arbejdet hjemme siden september. Det burde dem som arbejdede i forretninger helt bestemt også gøre - ligesom sundhedspersonalet gør. 

Ok så har jeg misforstået dit indlæg, hvor du skriver, at alle må ofre sig. 

Bare fordi jeg er nysgerrig og synes andres holdninger er interessante, hvad mener du så, at man ikke behøver at ofre? Hvis man helt skal opgive sine venner både som voksne og børn, kan jeg ikke rigtig se, at der er tilbage (jo egne forældre og søskende). 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2021

kamikaze

MoarHvidovre skriver:

Det har intet med kontrol at gøre. 

Men vi er enige om, at vi gerne må have forskellige holdninger til tingene!

Jeg synes ellers du er inde og prøve at kontrollere nogle meget små detaljer i et fremmed menneskes liv. Det er på ingen led oplagt at nødpasning er bedre for et barn der har det dårligt end at ses med en enkelt ven -- hverken fra smitte- eller trivselsperspektiv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.