Jeg er sådan i vildrede og ja o kan ikke hjælpe med min beslutning men har sådan brug for nogle meninger eller om jeg bare er helt hormonella
Jeg er gravid med mit 3 barn uge 7, men det er med en anden mand end til mine 2 andre, vi har kun været sammen 6 måneder så det er ikke planlagt på nogle måde, men ok han vil rigtig gerne også fordi han ikke selv har nogle børn og det er hans største drøm siger han...
jeg lufter min tvivl for ham fordi jeg har 2 mindre børn i forvejen og synes det er en stor mundfuld, jeg har et godt samarbejde med deres far trods det er under et år siden vi blev skilt. Derudover har jeg ikke brug for at forhaste mig med få flere børn og flytte sammen lige nu osv. og han reagere selvfølglig ved han bliver lidt ked af det og det forstår jeg også godt og fortæller ham at jeg siger vi aldrig skal have børn men at jeg synes det går for stærkt lige nu, og jeg elsker ham og det har intet med ham at gøre men at jeg udelukkende tænker på mine andre børn i det her.
men nu er han bare lukket helt i vi skulle have talt i aften nu gider han slet ikke at komme da han har brug for ro i sit hoved efter alt det her postyr, gravide jeg sidder her tilbage og stor tuder, for selvfølglig er jeg da selv i tvivl da jeg altid er imod abort men lige nu er der bare så mange ting der spiller ind i mit liv.
føler mig så forkert, forkert fordi jeg ikke bare kan sige ja til at få en baby til da det er hans ønske men er det forkert at være ego her, jeg er så led af det og har ingen at tale med om det 
elsker min kæreste og det har absolut intet med ham at gøre men har givet udtryk for jeg har brug for ham i aften men han gider ikke at komme.
jeg kan ikke finde ud af om det er mig der bare er proppet med hormoner og det er lige så svær beslutning for mig fordi jeg så det lille hjerte banke i fredags men skal den rette følelse ikke bare være til stede i ens krop
Anmeld
Citér