WiitrioeN skriver:
hold da op så mange har jeg slet ikke prøvet, ved at jeg holder min dyne og pude i natur da det ellser kan give udslæt og gøre ondt værre... Har i prøvet at snakke med en hudlæge? min søster har en meget svær form for eksem og har også haft det siden hun var spæd (hun blev faktisk født med det og alle sagde at hun var den grimmeste baby de nogen siden havde set
)
men hun var ihvertfald igennem nogen bahndlinger her for et par år siden og det har hjulpet hende rigtig meget...
kan ikke rigtigt huske hvad det var men kan huske hun så ganske beskidt ud bagefter men det var jo en lille pris at betale iforhold til at skal have udslæt over hele kroppen og ikke kan være til...
Håber i finder noget der dur for jeres sønner for det er ikke sjovt at leve med...
<---- det tror jeg du har brug for!?
grunden til jeg har den store erfaring er at min mellemste søn havde/har børneeksem i særlig svær grad.... men efter meget stærk behandling er han nu så fin at lægen knap ville tro på at han havde haft det.
desværre viser Rasmus (min yngste) også tydelige tegn på børneeksem....og jeg tænkte at der ku være nogen derude med et tip som jeg endnu ikke kendte til 
umiddelbart vil jeg gætte på at din søster blev behandlet med "røde bade" som misfarver huden virkelig meget. huden bliver nærmest beskidt brun, og alle sår og gamle ar træder tydeligt frem. det er en giftig...men virkelig effektiv behandling.
Anmeld