børneeksem igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

nutche skriver:

Elian tog heldigvis også det hele med ophøjet ro. han har altid nydt opmærksomheden og han protesterede ikke mod nogen former for behandling.

på et tidspunkt prøvede vi noget de kalder wet wrap, som er en fedtet creme.... mener den hed zactoline...som sku smøres i et meget tykt lag, hvorefter huden sku dækkes af først en våd forbinding og derefter en tør. det var hunde dyrt, tog meget lang tid....og havde desværre ingen effekt....men det var så også den eneste behandling som min søn ikke synes var sjov

det lyder heller ikke sjovt....

Nikoline er blevet priktestet to gange nu og det er hun ret træt af... og een gang skulle vi jo have taget en blodprøve men de stak 4 gange og fangede ikke en åre så vi sagde stop... det lille pus var helt opløst af gråd...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Lone Jakobsen

ka-ri-na skriver:

det lyder heller ikke sjovt....

Nikoline er blevet priktestet to gange nu og det er hun ret træt af... og een gang skulle vi jo have taget en blodprøve men de stak 4 gange og fangede ikke en åre så vi sagde stop... det lille pus var helt opløst af gråd...

ja det kan jeg godt huske du skrev om.

Elian belv testet (fordi jeg insisterede) men de fandt ingenting på trods af at de testede ham for (var det) 32 ting

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

ja, ved blodprøven er det ret mange ting de kommer igennem....

nutche skriver:

ja det kan jeg godt huske du skrev om.

Elian belv testet (fordi jeg insisterede) men de fandt ingenting på trods af at de testede ham for (var det) 32 ting

Anmeld

26. oktober 2009

Lone Jakobsen

ka-ri-na skriver:

ja, ved blodprøven er det ret mange ting de kommer igennem....

ja og jeg havde det virkelig dårligt med mig selv....min lille dreng blev stukket så mange gange fordi jeg havde insisteret. jeg mente simpelthen at de ikke gjorde nok for at hjælpe min søn. så han græd og græd og der kom intet ud af det puha jeg havde det skidt bagefter

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

nutche skriver:

ja og jeg havde det virkelig dårligt med mig selv....min lille dreng blev stukket så mange gange fordi jeg havde insisteret. jeg mente simpelthen at de ikke gjorde nok for at hjælpe min søn. så han græd og græd og der kom intet ud af det puha jeg havde det skidt bagefter

jo der kom noget ud af det ven.... i fik udelukket en masse ting :0) ja jeg tør næsten ikke tænke på hvis vi skal der hen igen

Anmeld

26. oktober 2009

Lone Jakobsen

ka-ri-na skriver:

jo der kom noget ud af det ven.... i fik udelukket en masse ting :0) ja jeg tør næsten ikke tænke på hvis vi skal der hen igen

du har helt ret men jeg fortrød det nu stadig

Anmeld

16. september 2010

charloa

hej

jeg har et barn i aflastning der har atopisk eksem, han har det over det hele - vi bruger ik homon creme mere, men har fundet ud af at vaske ham med læsø skruppe salt hver morgen og aften, jeg opløser en smule i lidt varmt vand og vasker ham så med en skum klud. det renser alle revner og sprækker og vandet bliver næsten helt sort, også om morgnen.

har også prøvet en gel fra læsø salt men den kan IK anbefales hvis man har mange sprækker i huden, han aldrig hørt ham skrige så højt. skruppe salten siger han ik noget til. 

derefter bliver han smurt ind i cremer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.