børneeksem igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.076 visninger
56 svar
0 synes godt om
24. oktober 2009

Lone Jakobsen

æv æv....

det tyder desværre på at lille Rasmus på 3½ mdr har arvet den tørre hud....og hans brors anlæg for børneeksem.

ingen tvivl om at jeg "maler fanden på væggen" men da jeg har så mange ærgelige erfaringer med børneeksem (hans bror var virkelig syg og bla. indlagt på marselisborg)...ja så synes jeg bare det er rigtigt ærgeligt at min lille søn allerede nu har meget tør og ru, og eksem "agtig" hud

så frem med alle de gode råd i kan komme i tanke om, som handler om hudpleje.... der ku jo være et jeg ikke har hørt før.

mange hilsner Lone (som bare er lidt i æv humør idag)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2009

Hjaltesmor

ingen uld eller polyester, brug creme og ikke lotion mellem udbrud og husk sollys - men det har du jo nok hørt alt sammen

Anmeld

24. oktober 2009

Lone Jakobsen

Hjaltesmor skriver:

ingen uld eller polyester, brug creme og ikke lotion mellem udbrud og husk sollys - men det har du jo nok hørt alt sammen

jeps dem kender jeg godt. men på trods af at man anbefaler sollys...så er det altid om sommeren min søns eksem er værst.

Anmeld

24. oktober 2009

Lone Jakobsen

op op

Anmeld

25. oktober 2009

Lone Jakobsen

slet ikke andre med gode råd??

Anmeld

25. oktober 2009

4xGreve

nutche skriver:

æv æv....

det tyder desværre på at lille Rasmus på 3½ mdr har arvet den tørre hud....og hans brors anlæg for børneeksem.

ingen tvivl om at jeg "maler fanden på væggen" men da jeg har så mange ærgelige erfaringer med børneeksem (hans bror var virkelig syg og bla. indlagt på marselisborg)...ja så synes jeg bare det er rigtigt ærgeligt at min lille søn allerede nu har meget tør og ru, og eksem "agtig" hud

så frem med alle de gode råd i kan komme i tanke om, som handler om hudpleje.... der ku jo være et jeg ikke har hørt før.

mange hilsner Lone (som bare er lidt i æv humør idag)

brug kun natur produkter...

(døjer selv en del med det øv øv)

Anmeld

25. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

vi slås og slås med skidtet!! A-derma lotion over hele kroppen to gange dagligt... og bad uden olie

Anmeld

25. oktober 2009

Lone Jakobsen

ka-ri-na skriver:

vi slås og slås med skidtet!! A-derma lotion over hele kroppen to gange dagligt... og bad uden olie

hvorfor uden olie?

lotion er ikke helt fed nok her... vi bruger decubal creme fra apoteket

Anmeld

25. oktober 2009

Lone Jakobsen

WiitrioeN skriver:

brug kun natur produkter...

(døjer selv en del med det øv øv)

hvilke natur produkter bruger du?

Anmeld

25. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

nutche skriver:

hvorfor uden olie?

lotion er ikke helt fed nok her... vi bruger decubal creme fra apoteket

uden olie fordi det ikke er godt for hud med eksem... eksemet blusser op af det :0)

har i prøvet den creme? der er ti een der er federe end den anden.... vi bruger også Locobase Repair på pletterne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.