Tror I på vi har en soulmate???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2009

Sees

Ja, jeg tror på soulmates.
Som en anden skriver, er min x-kæreste klart min soulmate (altså ikke min søns far, men ham jeg var sammen med før det)
Vi fungerede ikke som kærester, vi var mere venner.
Vi kan lave ALT og INTET sammen, vi kan mærke når den anden har noget på hjertet, vi kan være NOGET SÅ UENIGE, men stadig godt forstå hinanden.
Jeg husker 2 situationer specielt godt. Jeg mistede i 2006 en veninde der hang sig selv og jeg var utrøstelig. Da det hele havde lagt sig og hun havde fået fred og der var gået et halvt års tid, dukkede hun op på ALLE forsider, fordi hendes forældre ikke troede på at det var selvmord. Jeg gik fuldstændig i gulvet - Og inden jeg selv fik opfattet hvad der egentlig skete, stod min x-kæreste i døren med armene åbne, han vidste jeg havde brug for ham, trods jeg ikke havde sagt et ord.
Et godt stykke tid efter sad vi nogle stykker og så fjernsyn en aften, og der kommer så en reklame for QTV, hvor min afdøde venindes mor var inde, for at fortælle om situationen med selvmordet, som de ikke troede var selvmord alligevel - igen gik jeg helt ned. "LAD HENDE NU FÅ FRED!!!" råbte jeg, og min x-kæreste fløj hen og hev mig op fra gulvet, bad folk om at gå, tog mig ud i bilen, og kørte mig de 30 km. hen til hendes gravsted (kl. 23.30 om aftenen) gik med mig op på graven og sagde "Afreagere så!" og det gjorde jeg ..
Han har ALTID vidst lige hvad han skulle gøre hvornår.
Og det bedste af det hele er at når jeg ringer til ham tager han altid telefonen og siger "Det er jo hende jeg elsker så højt" - Og så kan man jo kun blive glad
Han er fantastisk - Det mest fantastiske menneske jeg kender.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

Maise

NoOne skriver:

Som en anden skriver, er min x-kæreste klart min soulmate (altså ikke min søns far, men ham jeg var sammen med før det)
Vi kan lave ALT og INTET sammen, vi kan mærke når den anden har noget på hjertet, vi kan være NOGET SÅ UENIGE, men stadig godt forstå hinanden.
Jeg husker 2 situationer specielt godt. Jeg mistede i 2006 en veninde der hang sig selv og jeg var utrøstelig. Da det hele havde lagt sig og hun havde fået fred og der var gået et halvt års tid, dukkede hun op på ALLE forsider, fordi hendes forældre ikke troede på at det var selvmord. Jeg gik fuldstændig i gulvet - Og inden jeg selv fik opfattet hvad der egentlig skete, stod min x-kæreste i døren med armene åbne, han vidste jeg havde brug for ham, trods jeg ikke havde sagt et ord.
Et godt stykke tid efter sad vi nogle stykker og så fjersyn en aften, og der kommer så en reklame for QTV, hvor min afdødes mor var inde, for at fortælle om situationen med selvmordet, som de ikke troede var selvmord alligevel - igen gik jeg helt ned. "LAD HENDE NU FÅ FRED!!!" råbte jeg, og min x-kæreste fløj hen og hev mig op fra gulvet, bad folk om at gå, tog mig ud i bilen, og kørte mig de 30 km. hen til hendes gravsted (kl. 23.30 om aftenen) gik med mig op på graven og sagde "Afreagere så!" og det gjorde jeg ..
Og det bedste af det hele er at når jeg ringer til ham tager han altid telefonen og siger "Det er jo hende jeg elsker så højt" - Og så kan man jo kun blive glad

åhh hvor trist at høre. Har du selv en tanke omkring hvad der gjorde at hun ikke ville leve mere? Altså jeg tænker så du på en måde kan få ro med det ?

Anmeld

25. oktober 2009

Sees

Maise skriver:

åhh hvor trist at høre. Har du selv en tanke omkring hvad der gjorde at hun ikke ville leve mere? Altså jeg tænker så du på en måde kan få ro med det ?

Jamen hun var en glad og livlig pige ud ad til - Men jeg tænker også at dem der har det allerværst indvendig er dem der er allergladest udvendig, ikk ?
Der er nogle "tegn" på hendes krop der gør at man ikke umiddelbart skulle tro det var selvmord, men politiet har ikke fundet nogle spor af en evt. morder - Altså fingeraftryk osv.
Der kommer en bog om det, snart der vidst hedder "Piger begår ikke selvmord" eller noget i den duer, der handler om præcis Pernilles sag.
Jeg har fået ro ved at tro på at det er selvmord, indtil andet er bevist .. Man kan ikke gøre fra eller til alligevel.
Og hvis det var hendes ønske - Så synes jeg hun skal have fred, og at det skal respekteres !

Anmeld

25. oktober 2009

Maise

NoOne skriver:

Jamen hun var en glad og livlig pige ud ad til - Men jeg tænker også at dem der har det allerværst indvendig er dem der er allergladest udvendig, ikk ?
Der er nogle "tegn" på hendes krop der gør at man ikke umiddelbart skulle tro det var selvmord, men politiet har ikke fundet nogle spor af en evt. morder - Altså fingeraftryk osv.
Der kommer en bog om det, snart der vidst hedder "Piger begår ikke selvmord" eller noget i den duer, der handler om præcis Pernilles sag.
Jeg har fået ro ved at tro på at det er selvmord, indtil andet er bevist .. Man kan ikke gøre fra eller til alligevel.
Og hvis det var hendes ønske - Så synes jeg hun skal have fred, og at det skal respekteres !

Ja de kører på overfladen eller på ressourcerne så andre ikke lægger mærke til noget og så de ikke ser sårbare ud. JA man må jo gå ud fra at det er selvmord når der ikke er nogen beviser for noget andet. Dog en frygtelig livsoplevelse at bære rundt på. Men det er desværre en del af livet. Jeg tror også på soulmates.

Anmeld

25. oktober 2009

Lærke90

Jeg tror ikke på den eneste ene..

Jeg tror også på at der er flere personer som ville passe sammen med en. Har svært ved at forestille mig at man kun kan passe helt perfekt med en person..  Men når det så er sagt synes jeg da at jeg har fundet den helt rigtige til mig

Anmeld

25. oktober 2009

oo

Betina88 skriver:

Jeg tror ikk' på Soulmates .. Mennesker er ikk' perfekte .. Folk ha' mange forskellige meninger ..

jeg kan overhovedet ikke se hvad en soulmate har med perfekt at gøre?! hverken Søren eller jeg selv er perfekte. man skal ikke være fuldkommen ens med den anden, der er kolossale forskelle mellem Søren og jeg. et forhold er hårdt arbejde og hvis man tror, at det at man har fundet sin soulmate betyder, at nu bliver livet en dans på roser, så er man meget naiv.

med hensyn til soulmates i andre former end ens partner, så er det jo det, Anne Shirley kalder "Kindred Spirits" og som jeg føler med det ord, så er det mennesker der forstår verden på samme måde som en selv, og der er jeg glad for at sige, at vi udelukkende har Kindred Spirits i vores vennekreds

Anmeld

25. oktober 2009

N&J

Tjuhl skriver:

jeg kan overhovedet ikke se hvad en soulmate har med perfekt at gøre?! hverken Søren eller jeg selv er perfekte. man skal ikke være fuldkommen ens med den anden, der er kolossale forskelle mellem Søren og jeg. et forhold er hårdt arbejde og hvis man tror, at det at man har fundet sin soulmate betyder, at nu bliver livet en dans på roser, så er man meget naiv.

med hensyn til soulmates i andre former end ens partner, så er det jo det, Anne Shirley kalder "Kindred Spirits" og som jeg føler med det ord, så er det mennesker der forstår verden på samme måde som en selv, og der er jeg glad for at sige, at vi udelukkende har Kindred Spirits i vores vennekreds

Først lige en

Vil så også lige tilføje at jeg sjovt nok har så mange forskellige venner (og famile) med så mange forskellige indstillinger til livet, men det tror jeg kommer mig meget til gavn, jeg får ihvertfald en masse diskussioner og refleksioner ud af det.. men det menneske jeg skal leve sammen med syntes jeg det er nødvendigt at have det samme værdi syn på verden, en kindred spirit som du skriver, men man behøver bestemt ikke være ens, tværdimod, og bestemt heller ikke perfekt.. ingen er perfekt, livet er ikke perfekt, det er jo netop det der er det smukke ved livet..

Anmeld

25. oktober 2009

N&J

NoOne skriver:

Et godt stykke tid efter sad vi nogle stykker og så fjernsyn en aften, og der kommer så en reklame for QTV, hvor min afdøde venindes mor var inde, for at fortælle om situationen med selvmordet, som de ikke troede var selvmord alligevel - igen gik jeg helt ned. "LAD HENDE NU FÅ FRED!!!" råbte jeg, og min x-kæreste fløj hen og hev mig op fra gulvet, bad folk om at gå, tog mig ud i bilen, og kørte mig de 30 km. hen til hendes gravsted (kl. 23.30 om aftenen) gik med mig op på graven og sagde "Afreagere så!" og det gjorde jeg ..

Hvor er det bare smukt.. mistede selv en veninde på samme måde og der var min kæreste på det tidspunkt der også for mig, desværre er han i dag endt med skizofreni og jeg har prøvet at gengælde at være der for ham, men hans hukommelse har også taget skade så det er ikke helt så let.. desværre...

Men hvor har I allesammen bare fundet nogle dejlige og fantstiske mænd, jeg vil også...  men Nikita har fået en mani med at tudbrøle hver gang der kommer en mand i nærheden som hun ikke kender.. så er det altså ikke helt let at finde en mand, men jeg regner med han dukker op engang, sjovt nok så er jeg efter Nikita er kommet til verden endnu mere sikker på at han nok skal dukke op en dag, når kærligheden kunne komme så pludselig i form af min lille guldklump, så kan det sagtens ske igen..

Anmeld

26. september 2010

camsko88

Jeg tror på den eneste ene, jeg tror vi alle har en soulmate.
desværre er det ikke alle der når at finde den men jeg tror h*n er der ude et sted.

Da jeg mødte daniel vendte han op og ned på mit liv. han viste mig at kærlighed er noget af det smukkeste der findes. desværre var vi fra hinanden i 3 mdr da jeg fik af vide at jeg ikke kunne få børn. jeg havde meget svært med at leve med den besked og var derfor så dum at skubbe ham væk.

vi vandt sammen igen da vi simpelthen ikke kunne undvære hinanden og fik ro på vores liv sammen

idag bor vi sammen og venter vores første barn til marts

Anmeld

26. september 2010

Pige2009

Nej, nej og atter nej. Tror det simpelthen ikke Brændt barn skyer ilden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.