da vi mistede i januar og Søren de næste 5 måneder lagde mig i seng og læste historier for mig til jeg faldt i søvn (fordi jeg ikke kunne falde i søvn af mig selv), kørte lange ture med mig i bilen midt om natten for at jeg kunne blive træt, hjalp mig igennem alle mine forårseksamener og holdt om mig når jeg havde hysteriske grådanfald, gik det op for mig, at jeg var sammen med den eneste ene. jeg blev klar over, hvad livet ER og siden da har vi ikke skændtes en eneste gang (dermed ikke sagt, at vi ikke kalder hinanden en knoldesparker en gang imellem). hvor jeg før havde været i tvivl om jeg kunne blive hos ham hvis vi ikke fik børn, gik det nu op for mig, at det var i denne kærlighed jeg havde lyst til at lave og opdrage børn.
Jeg er enig med Eva i, at mennesket ikke er statisk, derfor er det også så vigtigt at man finder sammen med et menneske, hvor man fra start af får lov at være sig selv, og at man igennem livet giver hinanden mulighed for at udvikle sig.
Jo jeg tror på, at man godt kan finde sin eneste ene, men man skal være klar over, at man ikke blot møder en og så er livet rosenrødt derefter. Hele livet både hver for sig og sammen skal være en udvikling og man må kæmpe for, at den udvikling går i samme retning. DOG hvis man begynder at yde vold på sig selv for at få ens egen udvikling til at følge et andet menneskes, så er han/hun IKKE den eneste ene. men hvor ville det være handy hvis vi allesammen havde en soulsten så vi lige hurtig kunne finde ud af om vi havde valgt rigtigt 
Anmeld