Jeg synes også det er synd for din datter, at hun får tilbudt så meget og så tit. Altså når man selv elsker søde sager så ved man hvor svært det er at takke nej, og så som 5 årig, skulle hanke op i sig selv og gøre det hele tiden... Ærligt så har jeg selv svært ved at gå forbi bageren hver dag, og jeg er 38. Jeg ville nok skrive det som et opslag på en facebookside hvis i har en form for beboer-side-ish. At “du virkelig værdsætter at dit barn hygger sig, men du ville virkelig være taknemmelig hvis man skruede ned for snacks, især de usunde, da i har behov for dette. Og at din datter samtidig er allergiker”.
Men for mig ville det ærligt mere være at jeg ikke stoler på andre mennesker og jeg ville personligt ikke lade mit barn gå rundt, selvom jeg kunne høre hende. Jeg ved godt andre gør det. Jeg er noget paranoid ift overgreb osv, som selvfølgelig ikke er en angst jeg skal give vi dere. Hvad hvis en fremmed mand tilbød hende slik... eller det er en slikpind og de løber rundt m den og får den i ganen osv osv.
Anmeld
Citér