Har I analsex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2023

Hanspige

Anonym skriver:

Jeg har analsex med min kæreste engang imellem - ikke tit, men det sker.

Jeg får personligt ikke noget ud af det seksuelt som sådan, altså det er ikke direkte nydelse for mig. Men min kæreste kan godt lide det, og jeg synes det er dejligt at kunne tilfredsstille ham på flere måder, og har ikke noget imod at have analsex.

For mig er der ikke så meget forberedelse. Jeg går selvfølgelig i bad som sædvanligt, og så bruger vi en masse glidecreme. Jeg synes hverken det gør ondt eller er ubehageligt.

Til gengæld synes jeg din mand er lidt ufølsom. Der er kun gået 4 uger. Og synes bestemt ikke analsex skal være alternativet pga. du lige har født! Det skal være noget I eksperimenterer med hvis I har lyst til det. Du kan ikke give ham et blowjob eller et handjob istedet, eller sådan noget? I kan jo sagtens være nøgne sammen og han kan ligger over dig imens du bruger dine hænder, og derved “efterligner” et samleje lidt?

Tråden er 3 år gammel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2023

Anonym

Hanspige skriver:

Tråden er 3 år gammel 

Haha okay - den kom bare frem da jeg scrollede under debat-emnerne ��

Anmeld

2. juli 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har analsex med min kæreste engang imellem - ikke tit, men det sker.

Jeg får personligt ikke noget ud af det seksuelt som sådan, altså det er ikke direkte nydelse for mig. Men min kæreste kan godt lide det, og jeg synes det er dejligt at kunne tilfredsstille ham på flere måder, og har ikke noget imod at have analsex.

For mig er der ikke så meget forberedelse. Jeg går selvfølgelig i bad som sædvanligt, og så bruger vi en masse glidecreme. Jeg synes hverken det gør ondt eller er ubehageligt.

Til gengæld synes jeg din mand er lidt ufølsom. Der er kun gået 4 uger. Og synes bestemt ikke analsex skal være alternativet pga. du lige har født! Det skal være noget I eksperimenterer med hvis I har lyst til det. Du kan ikke give ham et blowjob eller et handjob istedet, eller sådan noget? I kan jo sagtens være nøgne sammen og han kan ligger over dig imens du bruger dine hænder, og derved “efterligner” et samleje lidt?

Jeg ville ikke gøre noget i sengen, som jeg ikke selv får nydelse ud af, bare for at tilfredsstille den anden.

Anmeld

4. juli 2023

Anonym

Min søde kæreste og jeg har analsex, men ikke så ofte. Måske 6 gange om året?

Det er altid meget frækt og spændende, og meget intenst, men det er ikke noget nogen af os har brug for som en del af vores daglige sexliv.

Han er meget stor, så det kræver tålmodighed fra begge, men når først han er inde er det meget dejligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.