Har I analsex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Men TS skriver at hun overhovedet ikke bryder sig om det. Det tænker jeg da at man som fast partner og  sexpartner godt ved.. og så er det da et upassende og ikke særlig empatisk forslag at komme med.. jeg tror, hvis jeg lige havde født og ikke var klar til sex og min kæreste kom med det forslag, at jeg ville føle han var rimelig egoistisk. Som om at jeg da i det mindste kunne stille "et af mine huller" til rådighed for hans skyld... det er sikkert at sætte det på spidsen. men jeg synes faktisk næsten alle bud på hvordan man alligevel kan have sex når kvinden siger nej, er stødende. Vi er vel lidt ude i det der med at et nej er et nej. Ikke et måske, ikke et halvt ja eller noget andet. Det er et nej..  det er da dejligt at han fortæller at han stadig har lyst til hende, men det må være TS der styrer tempoet når hun nu er et andet sted end ham.  

Enig. Det er udelukkende ts dee styrer tempoet. Det skriver jeg jo netop også til hende. 

Jeg kommenterer bare på at jeg udfra ts opslag ikke ser en uempatisk eller egoistisk mand fordi han stiller et spørgsmål om analsex er en mulighed. 
havde ts skrevet “min mand er sur over han ikk må tage mig analt fordi han er presset osv” så havde jeg da bestemt også sagt han var et uempatisk røvhul. Men det melder historien jo ikk noget om. Synes da det er fint at spørger. Og hun har så sagt nej fordi hun ikk har lyst. Og det skal han da respekterer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2020

LSS

AnoMor skriver:

Prøv lige og tag en dyb indånding og slap af. Jeg skriver bare hvordan jeg læser ts tråd. Ser det ds hverken som pres eller andet. Og det skader da aldrig at spørger. 

gider egentlig ikke diskuterer det yderligere med dig når du kan reagerer så kraftigt på ingenting. Det er ikke tiden og energien værd 

Slap selv af 

Anmeld

20. juni 2020

Anonym

LSS skriver:

Han lyder da som en dejlig forstående mand der tænker på andre end sig selv og sine behov 

Altså han spørger om det er en mulighed..? Hvad er problemet. Det er ts der skriver det er utålmodighed.. man kan vel kalde det tyk bag ørene. Det er vel meget normalt for en mand der ikke har haft sex i lang tid. At han spørger er da ikke et problem - ej heller uempatisk. Det er da ikke urealistisk med sex for en del efter 4 uger. Det er vel fait nok at spørge.

Og parforholdsmæssig kan det altså være en god ide at investere noget nærvær - om det bare er kys og kram selv om man har en baby. Det er vigtigt ikke at glemme hinanden. Og som kvinde kan man da have godt af at 100 pct fokus ikke KUN er på baby. Det har i hvert fald fungerer og givet mest mening her. 

Anmeld

20. juni 2020

LSS

Anonym skriver:

Altså han spørger om det er en mulighed..? Hvad er problemet. Det er ts der skriver det er utålmodighed.. man kan vel kalde det tyk bag ørene. Det er vel meget normalt for en mand der ikke har haft sex i lang tid. At han spørger er da ikke et problem - ej heller uempatisk. Det er da ikke urealistisk med sex for en del efter 4 uger. Det er vel fait nok at spørge.

Og parforholdsmæssig kan det altså være en god ide at investere noget nærvær - om det bare er kys og kram selv om man har en baby. Det er vigtigt ikke at glemme hinanden. Og som kvinde kan man da have godt af at 100 pct fokus ikke KUN er på baby. Det har i hvert fald fungerer og givet mest mening her. 

Selvfølgelig skal man have 100 % fokus på baby! Især sådan en helt lille og nyfødt. Så jeg er overhovedet ikke enig med dig. 

Anmeld

20. juni 2020

Babilooo

LSS skriver:

Selvfølgelig skal man have 100 % fokus på baby! Især sådan en helt lille og nyfødt. Så jeg er overhovedet ikke enig med dig. 

Det er så et lidt absurd statement. Så skulle man aldrig kunne investere i intimitet med sin mand i det første år eller? Og hvad med andre søskende?

Det kan og skal selvfølgelig ikke være det udelukkende fokus. Det er i hvert fald vejen til en skilsmisse,  hvis man helt glemmer manden. Og det er så igen ikke til barnets fordel. 

Anmeld

20. juni 2020

MEF

Vi har analsex engang i mellem og nyder det begge to, men jeg kunne slet ikke forestille mig at skulle have det 4 uger efter fødsel! 
Vi havde almindelig sex 2 uger efter fødsel, men analsex kræver en del mere arbejde og forberedelse, som jeg slet ikke ville orke med ømt mellemkød efter en fødsel! 
Hvis du ikke har lyst skal du selvfølgelig ikke gøre det! Hvad med oralsex indtil du igen er klar? Ellers må han sku selv lige hive lidt i den til din krop er klar...

Anmeld

20. juni 2020

LSS

Tjullehej skriver:

Det er så et lidt absurd statement. Så skulle man aldrig kunne investere i intimitet med sin mand i det første år eller? Og hvad med andre søskende?

Det kan og skal selvfølgelig ikke være det udelukkende fokus. Det er i hvert fald vejen til en skilsmisse,  hvis man helt glemmer manden. Og det er så igen ikke til barnets fordel. 

Glemmer manden? Så fordi man ikke har lyst eller ikke lige har det store overskud så glemmer man manden. Jamen stakkels mand dog. Det er da ikke noget at pive eller blive utålmodig over.  Jeg fatter det ikke og kommer nok aldrig til det. Det er bare sex? ����

Anmeld

20. juni 2020

Anonym

LSS skriver:

Glemmer manden? Så fordi man ikke har lyst eller ikke lige har det store overskud så glemmer man manden. Jamen stakkels mand dog. Det er da ikke noget at pive eller blive utålmodig over.  Jeg fatter det ikke og kommer nok aldrig til det. Det er bare sex? ����

Ja - glemme manden eller nærhed med manden. Det er faktisk den primære årsag til skilsmisser i børnefamilier med helt små børn. Det er et parforhold - kys kram og italesættelse af hvad man har af lyster eller behov er da essentielt. Selvfølgelig skal man ikke hoppe ud i vild og voldsom sex hvis man ikke ønsker - men man skal også reservere noget mental energi til manden. Det er en typisk fejltagelse mange kvinder begår. Og de ender med mænd der næsten bliver misundelig på baby. Ikke optimalt

Anmeld

20. juni 2020

LSS

Anonym skriver:

Ja - glemme manden eller nærhed med manden. Det er faktisk den primære årsag til skilsmisser i børnefamilier med helt små børn. Det er et parforhold - kys kram og italesættelse af hvad man har af lyster eller behov er da essentielt. Selvfølgelig skal man ikke hoppe ud i vild og voldsom sex hvis man ikke ønsker - men man skal også reservere noget mental energi til manden. Det er en typisk fejltagelse mange kvinder begår. Og de ender med mænd der næsten bliver misundelig på baby. Ikke optimalt

Jamen det er da godt nok synd for de mænd hva.

Anmeld

20. juni 2020

Anonym

LSS skriver:

Det er ikke bare sex. Sex er lig med nærhed, kærlighed og bekræftelse. 
Glemmer man hinanden fordi man kun har fokus på baby. Så er man dømt til skilsmisse. 
sex behøver ikk være penetrering. Sex er mange ting. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.