Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg fødte for 4 uger siden, og min mand er ved at blive utålmodig.
Han har spurgt, om vi kan have analsex i stedet, men personligt bryder jeg mig overhovedet ikke om det.
Hvad med jer?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har aldrig prøvet og kommer heller ikke til det.
Det kommer aldrig til at ske her hjemme
Vi har anal sex, jeg kan godt lide det, men der er meget arbejde...
Man skal gøre sig ren, jeg bruger en til at sætte på bruseren og så skylle mig ren
Man skal bruge meget glide creme
Man skal have tålmodighed
Samme her - never have, never will.
Hvis du ikke har lyst, så lad være! Din mand kan tage en spiller i stedet.
Jeg elsker anal sex, men som en anden skriver så er der meget arbejde i det..
Anonym skriver: Jeg elsker anal sex, men som en anden skriver så er der meget arbejde i det..
Ej, han må da lige vente lidt
Det sidste, jeg ville have haft lyst til 4 uger efter min fødsel, var analsex! Men jeg fik så også to kæmpehæmorider
Vi har ikke haft analsex herhjemme. Tanken er fræk, men ingen af os er overvældende interesserede i at gøre den til virkelighed.
Vi dyrker analsex.
Det er mega lækkert - dog ikke i så lang tid som alm. samleje.
Sørg for at få varmet rigtig godt op og brug masser af olie/glidecreme så kan det blive en skøn oplevelse. Måske det ikke lige er første gang lykkes men så er det jo ok.
Pøj pøj gør det kun hvis du har lyst ikke fordi din mand presser på
Det SKAL være af lyst og ikke af pligt/pres. Som flere skriver, er der meget arbejde i det med analsex. Vi er glade for det herhjemme og gør det gerne, men det skal planlægges fordi jeg altid skyller ud/gør mig ren først. Og så har vi 3 børn, så det kan godt være lidt svært at få alenetid til lige netop analsex fordi der er brug for mere tid og ro. Opvarmningen er altafgørende for om det lykkedes, synes jeg.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128