Har I analsex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2020

Anonym

Herhjemme har vi også analsex fra tid til anden. Men altså, du har lige født? Har han ingen respekt for hvad din krop lige har været igennem? Så han foreslår lige analsex? Ej... men ja hvis du selv er ok med det så spring da på. Analsex er dejligt, det kræver meget forberedelse og de første gange får du nok temmeligt ondt efterfølgende. Plus du kan risikere at få en hærmoride hvis i ikke gør det forsigtigt nok i begyndelsen. Det er lidt surt at have ondt dernede efter en fødsel og så også have ondt bagi. 
Hvis det er fordi du også selv savner nærværet og intimiteten så kunne man også lave andre ting end lige anal sex. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2020

Babilooo

Vi havde sex 5 dage efter KS. Men det er jo forskelligt hvad man har lyst til og orker.

Hvis I ikke har haft sex op til fødsel og nu fire uger efter kan jeg godt forstå at han hungrer. Men det behøver jo ikke være med penetration. Hvad med at nusse hinanden og måske et handjob mens I kysser .. eller et blowjob. For os var det i hvert vigtigtat holde fast i intimiteten som par. .. selv om det ikke nødvendigvis var deciderer sex.

Anmeld

20. juni 2020

Anonym

Vi har analsex ja. Men jeg ville godt nok ikke have lyst til det så kort tid efter en fødsel.  Der har ligesom været rigeligt ravage i den region og analsex er ikke bare sådan lige at gøre og da SLET ikke de første gange man prøver.  

Jeg ville mærke efter om jeg overhovedet selv havde lyst til sex pt, og hvis du har det, så nus, kys og giv ham et blowjob eller lign. Han er nødt til at forstå at det altså er heeeeeelt rimeligt at du ikke føler at penetration vil være fedt lige nu. Og analsex er altså bare på ingen måde et skånsomt alternativ - især ikke hvis man ikke har gjort det før. 

han må tage en spiller eller i må have sex uden penetration. Sådan er det du skal have lyst, det er 100% det vigtigste. 

Anmeld

20. juni 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg fødte for 4 uger siden, og min mand er ved at blive utålmodig.

Han har spurgt, om vi kan have analsex i stedet, men personligt bryder jeg mig overhovedet ikke om det.

Hvad med jer?

Hvis du overhovedet ikke bryder dig om det som du selv skriver. Så skal du da slet ikke gøre det bare fordi at han er utålmodig og liderlig. Analsex er præcis ligesom almindelig sex. Man gør det KUN hvis man selv har lysten og ikke fordi en anden har den. Længere er den ikke. 

giv ham en lækker massage med handjob og blowjob og fortæl ham på den måde. Også må han ellers onanerer flere gange dagligt hvis det er det han har behov for.  

Anmeld

20. juni 2020

LSS

Han lyder da som en dejlig forstående mand der tænker på andre end sig selv og sine behov 

Anmeld

20. juni 2020

AnoMor

LSS skriver:

Han lyder da som en dejlig forstående mand der tænker på andre end sig selv og sine behov 

Han lyder da heller ikke uforstående eller ikke tænker på andre. 
Som jeg læser det. Så har han bare spurgt om det er en mulighed. Ts fortæller jo ikke noget om at han har reageret negativt på et evt nej eller at han har stillet det som en selvfølge eller sådan noget. 

Anmeld

20. juni 2020

Anonym

AnoMor skriver:

Som jeg læser det. Så har han bare spurgt om det er en mulighed. Ts fortæller jo ikke noget om at han har reageret negativt på et evt nej eller at han har stillet det som en selvfølge eller sådan noget. 

Men TS skriver at hun overhovedet ikke bryder sig om det. Det tænker jeg da at man som fast partner og  sexpartner godt ved.. og så er det da et upassende og ikke særlig empatisk forslag at komme med.. jeg tror, hvis jeg lige havde født og ikke var klar til sex og min kæreste kom med det forslag, at jeg ville føle han var rimelig egoistisk. Som om at jeg da i det mindste kunne stille "et af mine huller" til rådighed for hans skyld... det er sikkert at sætte det på spidsen. men jeg synes faktisk næsten alle bud på hvordan man alligevel kan have sex når kvinden siger nej, er stødende. Vi er vel lidt ude i det der med at et nej er et nej. Ikke et måske, ikke et halvt ja eller noget andet. Det er et nej..  det er da dejligt at han fortæller at han stadig har lyst til hende, men det må være TS der styrer tempoet når hun nu er et andet sted end ham.  

Anmeld

20. juni 2020

LSS

AnoMor skriver:

Hun skriver han er ved at være utålmodig. Og lige præcis dét giver jeg ikke en skid for. Manden har formentlig to arme så må han sku bruge dem og tage en spiller! Hun har lige været gravid OG lige født, og så er han utålmodig. Ej stop dog. 

Anmeld

20. juni 2020

ErDuHerIkkeSnart

Nu er sex jo heldigvis noget man alene bør dyrke når begge parter har lyst og overskud, så hvis du ikke har lyst til hverken den ene eller anden form for sex i den kommende tid, så er den jo ikke så meget længere - og så må din mand jo klare ærterne selv, hvis han er så presset 

Anmeld

20. juni 2020

AnoMor

LSS skriver:

Hun skriver han er ved at være utålmodig. Og lige præcis dét giver jeg ikke en skid for. Manden har formentlig to arme så må han sku bruge dem og tage en spiller! Hun har lige været gravid OG lige født, og så er han utålmodig. Ej stop dog. 

Prøv lige og tag en dyb indånding og slap af. Jeg skriver bare hvordan jeg læser ts tråd. Ser det ds hverken som pres eller andet. Og det skader da aldrig at spørger. 

gider egentlig ikke diskuterer det yderligere med dig når du kan reagerer så kraftigt på ingenting. Det er ikke tiden og energien værd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.