Har I analsex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2020

Babilooo

LSS skriver:

Jamen det er da godt nok synd for de mænd hva.

Ok - så mænds følelser er irrelevante.

Det er en omvæltning for mange mænd at blive fædre, og selvfølglig savner mange af dem den sammenhørighed med deres partner - det handler netop ikke kun penetrering- men ønsket om mere nærhed. 

Og du kan synes det er fjollet.. men dem der husker på nærheden har markant mindre sandsynlighed for at blive skilt. Man skal huske hinanden som par og ikke kun forældre. Og rådet om ar manden må tage en “spiller” hjælper ikke på et evt nærhedsbehov. Da siger man jo netop jeg har faktisk for travlt med alt andet end dig. Måske om to år er der mere plads 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2020

Anonym

AnoMor skriver:

Enig. Det er udelukkende ts dee styrer tempoet. Det skriver jeg jo netop også til hende. 

Jeg kommenterer bare på at jeg udfra ts opslag ikke ser en uempatisk eller egoistisk mand fordi han stiller et spørgsmål om analsex er en mulighed. 
havde ts skrevet “min mand er sur over han ikk må tage mig analt fordi han er presset osv” så havde jeg da bestemt også sagt han var et uempatisk røvhul. Men det melder historien jo ikk noget om. Synes da det er fint at spørger. Og hun har så sagt nej fordi hun ikk har lyst. Og det skal han da respekterer 

Har du læst den linje hvor TS skriver direkte at hun virkelig ikke bryder sig om analsex ? Tænker du ikke at hendes faste sexpartner godt er klar over det faktum? For det er lige præcis den detalje jeg hæfter mig ved og får mig til at synes at det er et temmelig uempatisk forslag.. "skat jeg ved godt du har ondt efter du lige har født vores søn og du ikke har lyst til sex. Men jeg tænkte på, kunne vi så ikke have det der sex du virkelig ikke kan lide, for min skyld alligevel??" For mig er det altså en virkelig mærkeligt tankegang og en total mangel på accept af at et nej er et nej, og at sex i øvrigt skal være for dem begge. Hvorfor foreslå noget som ens partner virkelig ikke bryder sig om, i det hele taget? 

Anmeld

21. juni 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Har du læst den linje hvor TS skriver direkte at hun virkelig ikke bryder sig om analsex ? Tænker du ikke at hendes faste sexpartner godt er klar over det faktum? For det er lige præcis den detalje jeg hæfter mig ved og får mig til at synes at det er et temmelig uempatisk forslag.. "skat jeg ved godt du har ondt efter du lige har født vores søn og du ikke har lyst til sex. Men jeg tænkte på, kunne vi så ikke have det der sex du virkelig ikke kan lide, for min skyld alligevel??" For mig er det altså en virkelig mærkeligt tankegang og en total mangel på accept af at et nej er et nej, og at sex i øvrigt skal være for dem begge. Hvorfor foreslå noget som ens partner virkelig ikke bryder sig om, i det hele taget? 

Du er i din fulde ret til at synes han er sådan. Men sådan læser jeg det slet ikke. Synes altid man er i sin gode ret til at spørger. Også selvom han nok ved svaret er nej. 
man har et standpunkt til man tager et nyt. Jeg havde også altid sagt nej til analsex med en partner gennem lang tid. Men til sidst sagde jeg ja efter at han havde spurgt mange gange, for pludselig følte jeg mig klar 

Anmeld

22. juni 2020

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Tjullehej skriver:

Ok - så mænds følelser er irrelevante.

Det er en omvæltning for mange mænd at blive fædre, og selvfølglig savner mange af dem den sammenhørighed med deres partner - det handler netop ikke kun penetrering- men ønsket om mere nærhed. 

Og du kan synes det er fjollet.. men dem der husker på nærheden har markant mindre sandsynlighed for at blive skilt. Man skal huske hinanden som par og ikke kun forældre. Og rådet om ar manden må tage en “spiller” hjælper ikke på et evt nærhedsbehov. Da siger man jo netop jeg har faktisk for travlt med alt andet end dig. Måske om to år er der mere plads 

Mænds følelser er da bestemt ikke irrelevante, men det er kvinders så afgjort heller ikke, og fire uger efter fødslen er hendes krop stadig i undtagelsestilstand. At foreslå hende en sexvariant, som man godt ved, hun ikke bryder sig om, netop på dette tidspunkt, er den mærkeligste - og mindst hensynsfulde - måde at formulere et “Jeg savner nærhed med dig” på, jeg endnu har hørt. Og ydermere meget penetrations-fokuseret. 
Hvis det er skilsmisse, man ønsker at forebygge, ville det være mest formålstjenstligt at give en mand som TS’ lidt undervisning i basal kommunikation med sin partner samt en opfordring til omtanke for hendes krop og psyke efter en fødsel. 
Dine “om to år måske” er en stråmand. 

Anmeld

22. juni 2020

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
AnoMor skriver:

Du er i din fulde ret til at synes han er sådan. Men sådan læser jeg det slet ikke. Synes altid man er i sin gode ret til at spørger. Også selvom han nok ved svaret er nej. 
man har et standpunkt til man tager et nyt. Jeg havde også altid sagt nej til analsex med en partner gennem lang tid. Men til sidst sagde jeg ja efter at han havde spurgt mange gange, for pludselig følte jeg mig klar 

Det er muligt, man er i sin gode ret til at spørge, men har man den mindste smule omsorg og respekt for sin partners følelser og fysiske tilstand, og ønsker man ikke, at hun skal føle sig presset til noget, så er det ikke lige fire uger efter fødslen - i en tilstand af utålmodighed - at man spørger til en sexvariant, man godt ved, hun ikke bryder sig om. 
Hvad skulle der komme ud af det? 

Anmeld

22. juni 2020

Babilooo

Mor og meget mere skriver:

Det er muligt, man er i sin gode ret til at spørge, men har man den mindste smule omsorg og respekt for sin partners følelser og fysiske tilstand, og ønsker man ikke, at hun skal føle sig presset til noget, så er det ikke lige fire uger efter fødslen - i en tilstand af utålmodighed - at man spørger til en sexvariant, man godt ved, hun ikke bryder sig om. 

Nu er det ikke givet at han er klar over at hun ikke har lyst ril analsex. Det er noget hun skriver her- men det er da ikke ensbetydende med at man som par har drøftet det? Man kan da heller ikke gå ud fra at folk ikke vil i en swingerklub fordi man aldrig har været der. Det ved man når man spørger.

TS kan jo sige nej og de kan sammen finde andre muligheder for at være sammen og huske hinanden. Der er da også mange sim har normal sex igen ved uge 4 efter en fødsel. Det behøver jo ikke være er kødsår dernede fordi man har født.

Anmeld

22. juni 2020

AnoMor

Mor og meget mere skriver:

Det er din holdning. Jeg ville hverken blive sur eller skuffet hvis min kæreste spurgte efter jeg havde født 

Anmeld

22. juni 2020

Anonym

I de første 3-4 uger af min graviditet havde jeg ikke så meget lyst til sex. Men så lavede vi en masse andet som jeg synes var intimt og dækkede vores behov for en periode.

Jeg gav fx manden massage (eller han gav mig) og så kyssede vi, rørte ved hinanden, han slikkede mig og jeg slikkede ham.. vi brugte dildo (uden at stikke op men bare til at penetrere) og så kom han ved blowjob og jeg kom ved penetrering.

Han elskede det og jeg elskede det.. og faktisk når vi har sex nu, er det 80% af det vi gør under sex.. det er kun 20% hvor vi gør selve det at stikke hans p*k op …. Så måske I kunne prøve lidt andre ting.

Jeg har ikke født endnu og elsker anal sex, men kunne heller ikke forestille mig, at hvis jeg ikke var klar til sex foran.. at jeg så ville være klar bagved. Men som andre skriver er nærhed og intimitet vigtigt for parholdet.. så synes da det er dejligt, at han spørger ind til alternative muligheder, for han har jo bare lyst til dig og din nærhed.

Anmeld

22. juni 2020

Anonym

Hvis du ikke har lyst skal du sige nej. Du har lige født og teknisk set er din opfølgning først 6 uger efter, hvor lægen kan cleare dig... man kan selvfølgelig godt have sex før, men det er helt normalt. Jeg har ikke været klar før 10 uger efter. Så får han et handjob i stedet indtil da. 

Jeg er heller ikke til anal, så der er et konsekvent nej.

Anmeld

27. juni 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg fødte for 4 uger siden, og min mand er ved at blive utålmodig.

Han har spurgt, om vi kan have analsex i stedet, men personligt bryder jeg mig overhovedet ikke om det.

Hvad med jer?

Jeg har analsex med min kæreste engang imellem - ikke tit, men det sker.

Jeg får personligt ikke noget ud af det seksuelt som sådan, altså det er ikke direkte nydelse for mig. Men min kæreste kan godt lide det, og jeg synes det er dejligt at kunne tilfredsstille ham på flere måder, og har ikke noget imod at have analsex.

For mig er der ikke så meget forberedelse. Jeg går selvfølgelig i bad som sædvanligt, og så bruger vi en masse glidecreme. Jeg synes hverken det gør ondt eller er ubehageligt.

Til gengæld synes jeg din mand er lidt ufølsom. Der er kun gået 4 uger. Og synes bestemt ikke analsex skal være alternativet pga. du lige har født! Det skal være noget I eksperimenterer med hvis I har lyst til det. Du kan ikke give ham et blowjob eller et handjob istedet, eller sådan noget? I kan jo sagtens være nøgne sammen og han kan ligger over dig imens du bruger dine hænder, og derved “efterligner” et samleje lidt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.