Anonym skriver:
Ja, du har ret, men så svigter jeg jo ham. Og børnene er selvfølgelig det vigtigste men hvis det kan skabe fred og ro herhjemme ved at gøre som han har det bedst med, så er det også i børnenes tarv vel??
NEJ nej nej nej. NEJ!!! Sådan hænger verden IKKE sammen! Dine børn kan GODT mærke, at far får lov til at bestemme det hele, og at du sætter ham før dem. Kan du ikke selv høre hvor helt enormt langt ude det er, at du skriver "så svigter jeg jo ham"? Du skal ud af det forhold, og det kan næsten kun gå for langsomt. Hvis jeg kendte jeres familie, så ville jeg faktisk være derude hvor jeg ville overveje en underretning. Børn skal ikke vokse op med en utilregnelig far, og en mor der pleaser ham for at skabe fred og ro. Børn skal kunne udfolde sig, og det kan de ikke når de skal være på vagt på den måde hele tiden. Søde dig, kom ud af det forhold NU. Du nævner heldigvis ikke noget om at han slår eller kører psykisk terror på dem, så det vælger jeg at gå ud fra ikke er tilfældet. Dermed kan du trygt overlade dem til ham når de skal på samvær hos ham. Sjovt bliver det nok ikke for dem, men de vil have en kærlig og ikke mindst GLAD OG FRI mor der kan kompensere for det resten af tiden. Så søde mor, der er virkelig ingen undskyldning for ikke at komme væk fra ham. Begynd at fokusere på at give dine børn et godt liv i stedet for din mand. Din mand er voksen og må klare sig selv, men dine børn er små forsvarsløse mennesker som DU har valgt at sætte i verden, og derfor har ansvaret for bliver til glade og hele mennesker. Sæt i gang 

Anmeld
Citér