Anonym skriver:
Jeg har opgivet
Jeg kommer ingen vegne...han er stædig og holder på sin mening. Vi er rasende uvenner lige nu!! Han mener jeg svigter ham og ikke vil være familievenner...Jeg vil ikke det familiære efter hans mening fordi jeg vil afsted med børnene. Men han vil jo ikke med!! Hvad gør jeg forkert??
Er så ulykkelig for føler mig fanget og føler at jeg ikke må gøre hvad jeg vil!! Er jeg virkelig forkert på den her?? Han er ikke til at tale til fornuft overhovedet.... Han mener at jeg vil komme til at bøde for det her. Hvis vi kan tage afsted så giver det konsekvenser...
Men så kan jeg regne ud så kan jeg ikke tage afsted andre steder med dem når far er hjemme. Vi kan/må kun gøre det når han har andre planer eller er hjemme...
Hej TS
håber du er okay.
Du er på ingen måde forkert på den. Det argument med ikke at ville sin familie, kan han ikke bruge, da du og børnene gerne vil af sted. Så det faktisk ham, der vælger at trække sig fra familieaktiviteten. Så må han jo komme op med et bedre forslag til noget i kan lave, hvis han ikke vil i svømmehallen.
Derudover er trusler på ingen måde ok. Så må han pakke sine ting og gå, indtil han kan finde ud af at kommunikere ordentligt. Du skal ikke finde dig i det, for du og dine børn har lige så meget værdi som han har, hver og især. Sæt ham stolen for døren, og be ham om at opfører sig som en voksen, og ikke et barn, for så må han sQ bo hos sin mor.

Anmeld
Citér