At lave ting med børnene hver for sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2020

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Anonym skriver:

Jeg har opgivet  Jeg kommer ingen vegne...han er stædig og holder på sin mening. Vi er rasende uvenner lige nu!! Han mener jeg svigter ham og ikke vil være familievenner...Jeg vil ikke det familiære efter hans mening fordi jeg vil afsted med børnene. Men han vil jo ikke med!! Hvad gør jeg forkert??  Er så ulykkelig for føler mig fanget og føler at jeg ikke må gøre hvad jeg vil!! Er jeg virkelig forkert på den her?? Han er ikke til at tale til fornuft overhovedet.... Han mener at jeg vil komme til at bøde for det her. Hvis vi kan tage afsted så giver det konsekvenser... 

Men så kan jeg regne ud så kan jeg ikke tage afsted andre steder med dem når far er hjemme. Vi kan/må kun gøre det når han har andre planer eller er hjemme...

Hej TS

håber du er okay. 

Du er på ingen måde forkert på den. Det argument med ikke at ville sin familie, kan han ikke bruge, da du og børnene gerne vil af sted. Så det faktisk ham, der vælger at trække sig fra familieaktiviteten. Så må han jo komme op med et bedre forslag til noget i kan lave, hvis han ikke vil i svømmehallen. 

Derudover er trusler på ingen måde ok. Så må han pakke sine ting og gå, indtil han kan finde ud af at kommunikere ordentligt. Du skal ikke finde dig i det, for du og dine børn har lige så meget værdi som han har, hver og især. Sæt ham stolen for døren, og be ham om at opfører sig som en voksen, og ikke et barn, for så må han sQ bo hos sin mor. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2020

Hjemmegaaende

Du er overhovedet ikke forkert på den!! Som i OVERHOVEDET!!

her har jeg det modsatte problem. Min mand er aldrig hjemme pga arbejde , og når han er vil han hellere gå og lave projekter udenfor, som han ikke involvere børnene i. Jeg skal enten tvinge ham med, eller også er jeg alene med børnene. I dag har børnene og jeg igen været afsted på tur alene. Fordi han hellere ville være hjemme. Er han sammen med os, går han med sin telefon eller lader ungerne sidde og glo tv, hvis jeg ikke er der. (Altså i mange timer) han ville aldrig selv tage initiativ til at lave noget med os/dem.

nå brok nok herfra - pointen var bare - at selvom jeg har helt modsatte mand, der hellere vil være fri for os, så synes jeg at det er din mand der er fuldstændig gal på den i den her sammenhæng 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.