Først og fremmest vil jeg lige pointere, at jeg ikke er negativ, men blot undrende over min datters dagpleje. Jeg vil meget gerne høre jeres synspunkter på sagen, for måske er jeg bare blevet for blind i den her sag.
Vi startede indkøring i privat dp lige før lockdown, hvor vores datter nåede 1,5 time alene i dp. (Hun nåede én uge i dp i alt). Det vil sige, vi indtil nu, har betalt for hendes plads i to måneder. Det er penge vi gladeligt har betalt for at beholde vores plads, samt at dp mor selvfølgelig også skulle have sin løn på trods af corona krisen.
Dp er lige startet op igen, hun har ikke haft nødpasning. Vi har aftalt med dp mor, at vi holder vores datter hjemme et par uger endnu, så der kan komme mere ro på og dp mor kan lære de nye retningslinjer at kende, inden en ny indkøring.
Vi står nu i den her situation, at dp mor to gange har bedt om penge til fælles solcreme og fælles solstift. Synes det er en god idé, at de har det, men mit dilemma er også, at jeg egentlig synes, at dp mor kunne have betalt det. Vi har trods alt betalt for to fulde måneder, men kun har haft få timer hos hende. Så der er jo masser af mad, vand, varme osv vores datter ikke har brugt i den tid. Kan dp mor ikke også trække det fra, når hun har CVR nr?
Hjælp mig lige, er jeg helt galt på den med mine tanker? Det er ikke et kæmpe problem, det er jeg klar over, men jeg undrer mig over hele situationen?
Anmeld
Citér