Jeg kan godt se det er lidt mere omfattende end bare et skænderi når jeg ser det på skrift..
Jeg har egentlig altid bare tænkt, at det var mig der gjorde ting forkerte når han ville gå, og har altid lovet at rette op på det, hvilket jeg har overholdt. Men når jeg tænker over det nu, er jeg ved at nå en anden konklusion. Det er ikke altid min skyld, og han har faktisk aldrig overholdt de aftaler vi har lavet i forbindelse med at få familien til at fungere. På en eller anden måde bliver jeg og mine børn altid monstre, som ham og eksen har behov for at diskutere og deres barn er også begyndt at se sur ud når han går forbi mig og sige, at han ikke synes han kan få en relation til mig. Det er ekstremt hårdt og jeg har haft fat i alverdens professionelle for at hjælpe mig med det, men hvad gavner det hvis hans forældre bliver ved med at tale sådan om mig?
jeg føler mig faktisk dum lige nu. Jeg har forsvaret både eksen og sønnen når der har været problemer, men jeg skulle nok have brugt lidt flere kræfter på at forsvare mig selv i virkeligheden..
Tak til jer alle. Det har været rigtig rart at få luft og få andre øjne på sagen. Jeg ved ikke hvad fremtiden bringer, men det er da helt sikkert at jeg skal til at ændre nogle ting. Tak for alle jeres svar 
Anmeld
Citér