Tak for alle jeres feedback. Her er mit sene svar.. jeg kan næsten forstå at min tekst har skabt røre i andedammen, men sagen er simpelthen klar. Jeg personligt er meget dårlig til at give fra mig eftersom at jeg grundet min opvækst - tidligere har været en STOR pleaser... dette er jeg ikke i samme grad, men når min mand direkte viser UINTERESSE for vores fælles barn, sætter jeg foden i gulvet, men ender desværre ofte i en “jeg gør det bare selv så” situaiton, som nu er blevet en vane for hele familien. Jeg har sågar prøvet at lade far putte, hvor han var engageret og jeg gik, men jeg måtte træde ind efter han bad mig om det. Dette er nu gået helt i vasket og vanen er nu dannet. Min mand siger det selv, jeg siger det og min datter udtrykker det, her er MOR BARE BEDST. Så hvordan kommer vi tilbage til 0. Fordi i bund og grund er det jo “lidt min egen skyld” eftersom min mand tog hende meget i starten da jeg var meget syg efter fødslen.
Puttevanerne før mht jeg måtte træde ind var fordi min mand dissiderede sukkede og brokkede sig over hvorfor hun ikke bare kunne sove, samtidig med han prøvede en masse ting. Det kunne jeg bare ikke bære. Jeg er ikke en kold og kynisk skid som har brug for hjælp, jeg er bare en omsorgsfuld ung pige som ikke kan tilbyde min datter nogle familie og derfor må jeg omfavne og elske hende for alle de mennesker som skulle have haft gjort det.
sommersummarum: min mand skal have et Los i numsen fordi han selv har udtalt at han godt ved han ikke hjælper til.. men hvordan gør jeg lige det, nu når vanen er dannet.
Anmeld
Citér