Ano18 skriver:
Jeg synes det er en lidt svær problemstilling fordi som udgangspunkt så er det din psyke, følelser, hvad du magter og har lyst til. At være gravid, føde og blive mor er overvældende og krævende både fysisk og psykisk.
Men hvis der går længe inden hun er i dk igen, kunne du så måske slappe af 15-30 min i soveværelset imens far hurtigt viser lillepigen frem for moderen. Og ville hun respektere det var helt på jeres præmisser og forstå hendes “plads”. Og er det fars interesse og ønske ? Det er selvfølgelig ikke jeres “problem” hun ikke bor i dk, men det er også dejligt hun har interessen (alt m måde selvfølgelig). I min familie kommer ingen og alle er helt ligeglade. Det har skam sine fordele
men man føler sig også lidt ligegyldig.
Rigtig god oplevelse - og du går måske så meget over tid at det slet ikke er et problem. Øv det stresser dig op til.
Tak for svar :-) Jeg synes også, at den er lidt svær.. og jeg synes jeg kommer til at fremstå som en tarvelig svigerdatter, hvis jeg siger nej. Og det har jeg heller ikke lyst til..
Jeg har også overvejet den mulighed, at hun er der i 15 - 30 min. uden mig, men om den korte tidsperiode er realistisk, det tvivler jeg på. Men det kan måske være en løsning, der kan komme på tale.
Min kæreste respekterer mine behov og er med på, at vi ikke lover noget, før vi er klar. Omvendt ved jeg, at han også bare “have det ud af verden”, så han ikke skal høre mere fra hende 
Anmeld
Citér