Tinka Kort - Hvad sker der med forældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.303 visninger
31 svar
97 synes godt om
14. december 2019

Anonym trådstarter

Helt ærligt altså 

Min facebook er under i forældre der skriver hvilken Tinka kort deres børn mangler?!

Helt ærligt altså det er sgu ikke normalt, det må børn da selv hygge sig med!

de bliver ikke gladere når se har fået en fuld album 

hold kæft jeg synes det er langt ude 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2019

vlillemor

Anonym skriver:

Helt ærligt altså 

Min facebook er under i forældre der skriver hvilken Tinka kort deres børn mangler?!

Det alt for meget. Børn skal lære at de ikk kan få alt hvad de peger på, man får hvad man får. 

Anmeld Citér

14. december 2019

Hjemmegaaende

Jeg synes nu det er ok at skrive man mangler eller at bytte. Men står godt nok af, når folk begynder at kræve/ville betale penge for dem

Anmeld Citér

14. december 2019

B&J

Hjemmegaaende skriver:

Jeg synes nu det er ok at skrive man mangler eller at bytte. Men står godt nok af, når folk begynder at kræve/ville betale penge for dem

Her samler vi stille og roligt men til sidst skriver jeg lidt rundt om nogle har de få han mangler hvis ikke jamen så er det pyt det har jeg lært vores søn men først skal han prøve at bytte osv med dem i skolen han kan 

men ja penge det er vildt hvad folk vil ha og tager for et kort de får gratis bare fordi de handler for er beløb håber de skulle handlede alligevel 

Anmeld Citér

14. december 2019

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg mindes med gru dyrere kortene fra Føtex 

Anmeld Citér

14. december 2019

Panda2018

Jeg stiller ofrer mig selv dette spøgmålet når jeg møde disse type opslag er det børne eller forældre går meste op i af få samle alle kortene  og jeg tro desværre det er forældrene jeg kan da huske da jeg gik i skole når der var nogle man kunne samle så bytte vi med hendeandre hen i skolen og underlig nok så overleve vi ikke altid af få fuldt hus i hvor samlen 

Anmeld Citér

14. december 2019

esioul

Anonym skriver:

Helt ærligt altså 

Det er desværre sådan det er idag. De må ikke mangle noget..

Jeg kan huske da jeg var barn og vi samlede på diddel papir. Hold da op vi satte pris på, når vi endelig fik noget som vi havde ventet længe på 

Anmeld Citér

14. december 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Jeg forstår det heller ikke. Nu er min søn lidt for lille til at se tinka og samler derfor ikke de kort, men var meget med da det der mini marked fra Føtex/Bilka kørte for et par måneder siden. 

Hold nu op børnene på vores vej hyggede sig med de små ting og løb frem og tilbage mellem hinandens huse hver dag  for at bytte når nogle havde fået nye. Han var med og det var super sjovt for dem ( og lærerigt i forhold til at lære bytte regler osv)- men det var altså børnene der stod for det og jeg kunne ikke drømme om at søge/sælge det for ham - han var simpelthen stoltheden selv når han havde fået byttet sig til en ny, så det synes jeg man som forældre skal blande sige udenfor. 

Anmeld Citér

14. december 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Helt ærligt altså 

Forældre køber for en formue for at børnene får masser af pakker og har alle kortene super hurtigt. Intet hyggeligt over det 

Anmeld Citér

14. december 2019

Soonmom

Jeg fatter det ikke, men det er jo det samme hver gang der kommer en dille. 

Jeg kommer aldrig til at være sådan en forældre. Det er til børn og ikke forældre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.