Hvad for jeres børn i julegave fra jer i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2019

Loa

Tip! skriver:

Og hvad så? 

I fødselsdagsgave fik han en tur til London i Harry Potter studio. 

Det handler om at prioritere hvad der er vigtigst i ens liv.. 

Måske fordi dit første og dette indlæg lød en lille smule af blær - eller måske var det bare min opfattelse.

Man kan vel godt prioriterer sine børn højest uden at købe dem med gaver 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2019

Tip!

Måske fordi dit første og dette indlæg lød en lille smule af blær - eller måske var det bare min opfattelse.

Man kan vel godt prioriterer sine børn højest uden at købe dem med gaver 

Absolut ingen blær herfra..  

altså jeg er typen der handler en del brugt, og prioritere derfor gode jule og fødselsdagsgaver, helt uden at købe mit barn. 

Anmeld Citér

14. november 2019

CarinaSB

min søn på 7 år får en gamerstol og ham på 10 får noget sejt tøj + spil til ps4 :)

Anmeld Citér

15. november 2019

BabyMama2016

Lililili skriver:

Vores på  4 og 6 får billetter til HOT WHEELS MONSTER TRUCKS LIVE i Royal Arena. Pakket ind sammen med en monstertruck. Så får den store lego Harry Potter slottet  og Den lille noget heste playmobil. Så overvejer vi lige om de skal have en ipad sammen. 
Min mand og jeg giver ikke gaver til hinanden, det gør vi i løbet af året, efter behov. 
ingen voksne i familie giver hinanden gaver mere. Så det klart børnenes gavefest når vi holdet jul 

Omg! Genialt! Jeg skyndte mig at kigge desværre er det i København jeg er i Århus men mega seje gave!

Anmeld Citér

15. november 2019

Lililili

BabyMama2016 skriver:

Omg! Genialt! Jeg skyndte mig at kigge desværre er det i København jeg er i Århus men mega seje gave!

Ha ha tak. Ja det syntes vi også det er. Og deres fætre får det samme. Så det en tur for fædre og sønner. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.