Hvad for jeres børn i julegave fra jer i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
Tip! skriver:

Og hvad så? 

I fødselsdagsgave fik han en tur til London i Harry Potter studio. 

Det handler om at prioritere hvad der er vigtigst i ens liv.. 

Jeg tror ikke det var en kritik. Mere et imponeret udbrud. Det er da super lækre gaver dine unger får. Jeg tænker jeg kan præstere noget hjemmelavet i år, da su-en river lige vel meget. :-D ej jeg skal nok finde på noget, men hold op jeg er blank lige nu. Og vi har ovenikøbet en fødselsdag inden.. og så er jeg velsignet med nogen meget beskedne børn ( på godt og ondt) så der er stort set ingen ønsker. Suk 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2019

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Her får min på 13, noget ekstra tilbehør til hans micro bit  og noget FC Barcelona fan merchandise 

De to små på 2 - får nogle arbejdsbiler og bøger 

Anmeld Citér

14. november 2019

Mullemee

Jeg tror vores får en Playstation til deling. De er begge begyndt at være meget interesseret i Just Dance. Normalt giver vi slet ikke for så store beløb, men da de nok skal have den alligevel, så bliver det en julegave. Det er så en fællesgave til begge piger. Måske får de en lille ting, de kan lege med også, men den kommer til at koste max 100 kr.

Anmeld Citér

14. november 2019

JD

Sikke en hyggelig tråd, og lækre gaver jeres unger har i vente under træet   

Vi skal til at købe gaver.

Tænker storesøster på 4år får lidt forskelligt. Jeg har købt et lager af legetøj, modellervoks, malebøger, bøger, nyt tøj osv til hendes julekalender. Under juletræet er jeg endnu i tvivl om, hvad vi skal købe, men jeg er nok ude i noget legeskum. Muligvis deres rutschebane/trappe eller boldbassin.

Lillesøster på 10 måneder får nok en gåvogn og en stor  jellycat bamse(fuddlewuddle elefant). Hun elsker at skubbe ting foran sig og gå, så jeg ved gåvognen vil blive et kæmpe hit. Og så eeeeeeeelsker hun bamser. 

Anmeld Citér

14. november 2019

Mom

Profilbillede for Mom

For første gang i mange år, har jeg slet ingen ideer til gaver til ungerne, og de virker ikke til at vælte sig i juleønsker...

Anmeld Citér

14. november 2019

AnoMor

BabyMama2016 skriver:

Og jer der ikke giver julegaver osv behøver ikke skrive det herinde 

Jeg giver min søn nogle spil. Han er blandt andet helt vild med vildkatten. 
også får han nogle actionmænd og en ny dyne 

Anmeld Citér

14. november 2019

Sprit25

Min søn får en værktøjskasse

Min datter en barbie og en frost madkasse. Hun elsker virkelig madkasser 

Anmeld Citér

14. november 2019

Ellie79

BabyMama2016 skriver:

Og jer der ikke giver julegaver osv behøver ikke skrive det herinde 

Tror den store på 13 skal have en ny cykel, vores dreng på 8 skal have et bordfodbold og vores søn på 4 får de fleste af toy story figurerne. Også falder der nok lidt mere af. 

Anmeld Citér

14. november 2019

Astoria

Profilbillede for Astoria

Min pige på 2 år får en Disney bog, Barbapapa figurer og en ny seng. Måske får hun også udstyr til dukke hvis jeg falder over noget brugt. 

Anmeld Citér

14. november 2019

Lililili

Vores på  4 og 6 får billetter til HOT WHEELS MONSTER TRUCKS LIVE i Royal Arena. Pakket ind sammen med en monstertruck. Så får den store lego Harry Potter slottet  og Den lille noget heste playmobil. Så overvejer vi lige om de skal have en ipad sammen. 
Min mand og jeg giver ikke gaver til hinanden, det gør vi i løbet af året, efter behov. 
ingen voksne i familie giver hinanden gaver mere. Så det klart børnenes gavefest når vi holdet jul 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.