Hvad for jeres børn i julegave fra jer i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.079 visninger
34 svar
20 synes godt om
13. november 2019

BabyMama2016

Og jer der ikke giver julegaver osv behøver ikke skrive det herinde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2019

serinasmor

min datter får huller i ørerne

Min dreng ved vi ikke endnu ... 

Anmeld Citér

13. november 2019

Loa

Uh vi er ikke helt sikre endnu, men min pige på 9 er ret glad for ting om kroppen, så tror vi i hvert fald skal have købe noget “anatomi” halløj. Altså et lille skelet, en torso med dele man kan sætte på plads og lign. Jeg synes selv tingene er ret seje, så håber ikke hun bliver totalt skræmt 

Den lille på 3 får nok noget med gurli gris 

Anmeld Citér

13. november 2019

JC2014

Profilbillede for JC2014

Den lille på halvandet år får et legekøkken. Den store på 3 1/2 er jeg ikke helt sikker på endnu. Måske en cykel. 

Anmeld Citér

13. november 2019

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Vores ældste søn (snart 12 år) får en begynder el guitar. 

Han har spillet guitar i 3 år og el guitar i 6 mdr, og han elsker det så nu skal han have sin egen

Vores mellemste dreng (snart 9 år) skal have en mobil.

Han er rigtig glad for at være alene hjemme når vi skal handle eller anden af Ca 1 times varighed. Men kan ikke komme i kontakt med os. Derfor får han den. 

Vores datter (4 år) får en tiny treasure dukke+tøj og tæppe til den. 

Hun elsker at se reborn youtube videoer. Og dukken har været et ønske længe. Så pakken bliver en stor kasse med tøj, dukke, tæppe, bleer osv til den. 

Det er nogle dyre gaver i år. Men vores børn har gjort sig fortjent til det. De sparer alle selv op til det og har de sidste 3 mdr ikke brugt fredagsslik penge på slik, i stedet er de kommet i sparegrisen. Derfor skal de have det. 

Anmeld Citér

13. november 2019

BabyMama2016

serinasmor skriver:

min datter får huller i ørerne

Min dreng ved vi ikke endnu ... 

Fedt hvor gammel er hun?

Anmeld Citér

13. november 2019

BabyMama2016

hannetheis skriver:

Vores ældste søn (snart 12 år) får en begynder el guitar. 

Han har spillet guitar i 3 år og el guitar i 6 mdr, og han elsker det så nu skal han have sin egen

Vores mellemste dreng (snart 9 år) skal have en mobil.

Han er rigtig glad for at være alene hjemme når vi skal handle eller anden af Ca 1 times varighed. Men kan ikke komme i kontakt med os. Derfor får han den. 

Vores datter (4 år) får en tiny treasure dukke+tøj og tæppe til den. 

Hun elsker at se reborn youtube videoer. Og dukken har været et ønske længe. Så pakken bliver en stor kasse med tøj, dukke, tæppe, bleer osv til den. 

Det er nogle dyre gaver i år. Men vores børn har gjort sig fortjent til det. De sparer alle selv op til det og har de sidste 3 mdr ikke brugt fredagsslik penge på slik, i stedet er de kommet i sparegrisen. Derfor skal de have det. 

Ej hvor er de dygtige - Enige så har de virkelig fortjent det

Anmeld Citér

13. november 2019

serinasmor

BabyMama2016 skriver:

Fedt hvor gammel er hun?

hun bliver 10 i januar

Anmeld Citér

13. november 2019

anna111

Profilbillede for anna111

Her får min pige på 5 et halv år billetter til disney on ice en lol dukke en babie dukke og en mikrofon.

Min pige på 4 år får osse billetter til disney on ice en lol dukke en babie dukke og en lille købmand butik. 

Kom til at gå lidt amok da det er første jul for pigerne hvor mor og far ikke er sammen mere. Og der er ikke en stor familie på min side så ville gerne have der var nogle gaver under træet. 

Anmeld Citér

13. november 2019

Tip!

indtil videre får min søn på 11 år airpods, en fjællræv taske.. så skal han have noget mere, muligvis en BMX cykel, som han brændende ønsker sig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.