Hvad for jeres børn i julegave fra jer i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2019

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Storebror på 13 får noget Brøndby målmandssæt
Den store på 8 (snart 9) får en our generation dukke, tøj + en hund

Lillesøster på 5 er MEGET kreativ - kan tegne fra hun står op til hun går i seng. Hun elsker at skrive og glæder sig til SFO/Skole start her til april.  (ideer modtages )

Lillebror på 3 (snart 4) får noget Brio builder. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2019

StineW79

Profilbillede for StineW79

Begge vores piger på 11 og 7 år, får nok for Ca 1500kr. Men i det beløb ka det sagtens også være både tøj og sko, som de alligevel ville sku ha. 

Feks plejer de begge at få et nyt sæt gymnastiktøj, med bukser, trøje og t-shirt.

De plejer at få et stk julepynt, som der efter jul kommer i deres egen julepynt kasse, sådan at når de flytter hjemmefra, har noget julepynt, som de ka ta frem år efter år. 

Så ønsker de sig self legetøj osv, som de også får et eller andet af, men hvad har vi ik bestemt endnu. Vh Stine 

Anmeld Citér

13. november 2019

grinny

Jeg tror det bliver vaskesøjlen fra MaMaMeMo da hun har resten af serien.

Så skal hun have en Babyborn dukke der passer til cyklen fra babyborn som hun fik i fødselsdagsgave.

Og så tror jeg ikke der skal købes mere... Jeg ender nok alligevel med lidt ved siden af 

Anmeld Citér

13. november 2019

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Vores 9½-årige får sin første mobiltelefon (min aflagte) og nok også et nyt batteri i sin tablet + det løse (kommer altid til at købe ALT for mange gaver 

Jeg ved ikke, hvad vores 1-årige skal have endnu ud over nogle bøger.

Anmeld Citér

13. november 2019

1518

Den store på knapt 5 får en ny cykel. Den lille på 2 ved vi virkelig ikke, hvad vi skal give

Anmeld Citér

13. november 2019

Birthdaybaby

Vores børn (1 og 3 år) får deres første julegave af os i år; et stort sæt legeskum. Den ældste har også fødselsdag i december, så tænker de får rigeligt, men legeskummet synes jeg selv er sjovt ��

Anmeld Citér

13. november 2019

BelieveInMe

Problembarnet skriver:

Storebror på 13 får noget Brøndby målmandssæt
Den store på 8 (snart 9) får en our generation dukke, tøj + en hund

Lillesøster på 5 er MEGET kreativ - kan tegne fra hun står op til hun går i seng. Hun elsker at skrive og glæder sig til SFO/Skole start her til april.  (ideer modtages )

Lillebror på 3 (snart 4) får noget Brio builder. 

Hvad med en tavle hun kan stå ved? Evt. med papir rulle? 

Anmeld Citér

14. november 2019

Soonmom

Tip! skriver:

indtil videre får min søn på 11 år airpods, en fjællræv taske.. så skal han have noget mere, muligvis en BMX cykel, som han brændende ønsker sig. 

Hold da op, sikke et gavebudget 

Jeg overvejer at give tasker, men ved at de får cykler fra mormor og olde, så det er lidt synd hvis der ikke er noget de reelt kan lege med, så tænker de får de der byg selv bil/flyvemaskine. De er knap 2 og knap 3.

Lillesøster får umiddelbart ikke noget (5 måneder) 

Anmeld Citér

14. november 2019

Christabelle

Min datter på 6 får en stor æske Lego friends og min søn på knap 1 år har fået en ny autostol. 

Anmeld Citér

14. november 2019

Tip!

Soonmom skriver:

Hold da op, sikke et gavebudget 

Jeg overvejer at give tasker, men ved at de får cykler fra mormor og olde, så det er lidt synd hvis der ikke er noget de reelt kan lege med, så tænker de får de der byg selv bil/flyvemaskine. De er knap 2 og knap 3.

Lillesøster får umiddelbart ikke noget (5 måneder) 

Og hvad så? 

I fødselsdagsgave fik han en tur til London i Harry Potter studio. 

Det handler om at prioritere hvad der er vigtigst i ens liv.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.