Jeg er så træt... er det normalt eller gør JEG noget forkert??
Min dreng er 2 år og 1 måned, han er ved at finde sig selv det ved jeg. Men han hører ikke en skid efter, som i SLET ikke! Hvis vi går til dagplejen, selvom vi hygger og taler om hvad vi ser osv så løber han ud på cykelstien - og han VED godt han skal gå sammen med mig. Jeg går med klapvogn eller cykel, og skal løbe rundt efter ham så det ender med jeg får nok og smider alt og tager ham under armen og går. Har prøvet den pædagogiske måde, og den sure. Uanset hvad jeg gør så er han pisse ligeglad. Han gør hvad han selv vil, HELE tiden.
Min tålmodighed er virkelig ved at løbe op, jeg synes slet ikk han er hyggelig at være sammen med. Når vi kommer hjem siger jeg "Så tager vi sko og jakke af, inden vi går ind" - han går bare ind. Ligeglad.
Han vil ikke skiftes om morgenen, ikke have en jakke på, se det ene også det andet i tv, smører sovs i håret, intet er godt nok. Når vi er ude løber han fra mig hele tiden.
Inden nogen skriver at han skal ha lov til at være sin egen - Jeg VED det. Han får også lov til at være barn, men sådan noget som at gå sammen med mig fordi alt andet er farligt- det skal han forstå og han skal lytte! Hjælp..
For slet ikke at snakke om hans søvn. EJ men gud.. Jeg er så træt i mit hovede!! Hvad er det jeg gør forkert siden han bare SLET ikk høre efter??
Anmeld
Citér