Krop umulig 2 årig !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2019

AnoMor

grinny skriver:

Så var jeg ikke den eneste der tabte kæben! 

Slet ikke. Jeg er også målløs over at man vil give sit barn håndjern på, på den måde  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2019

1518

AnoMor skriver:

Slet ikke. Jeg er også målløs over at man vil give sit barn håndjern på, på den måde  

Jeg tror nu nærmere, der menes at bruge udtrykket “skam dig” og redskaber som skammekrog og skammestol. 

Anmeld Citér

5. november 2019

AnoMor

1518 skriver:

Jeg tror nu nærmere, der menes at bruge udtrykket “skam dig” og redskaber som skammekrog og skammestol. 

Også det ja. Men det er nu stadig håndjernene jeg tabte kæben mest over

Anmeld Citér

5. november 2019

grinny

AnoMor skriver:

Generelt bare det hele i den kommentar 

Men jeg opdrager også i den helt modsatte grøft

Anmeld Citér

5. november 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
AnoMor skriver:

Også det ja. Men det er nu stadig håndjernene jeg tabte kæben mest over

Jeg krummede også tæer, første gang jeg så den. 
Hvorfor ikke bare lære barnet at holde hånd? Et barn skal ikke føle sig fanget, så hellere de der rygsække med snoren. 

At sådan et lille barn bliver smidt på værelset med et skam sig, har "håndjern" på når de er ude og gå. nej det er sku synd. 

Anmeld Citér

5. november 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ

Vi har også en på to....... og han er vores nummer tre og helt sikkert den værste med, at høre efter! Men husker også de andre var det. Ikke så sært det hedder ‘the terrible twos’ og senere, så får du en Threeager! 

Hæng i, stå ved og hold fast! Min den ældste runder snart 10. Ham er vi sluppet forholdsvis heldigt fra 

kram til dig! 

Anmeld Citér

5. november 2019

Sprit25

Er det min søn?! 

Den dreng har snot i ørene altså. Jeg er konsekvent, hvis han ikke vil holde hånd bliver han løftet  

Jeg kan godt sætte ham ud på trappen, hvis han er helt overgearet  også bliver jeg så han kan se mig. Når han så er klar kommer han selv hen til mig

Anmeld Citér

5. november 2019

AnoMor

BAE skriver:

Jeg krummede også tæer, første gang jeg så den. 
Hvorfor ikke bare lære barnet at holde hånd? Et barn skal ikke føle sig fanget, så hellere de der rygsække med snoren. 

At sådan et lille barn bliver smidt på værelset med et skam sig, har "håndjern" på når de er ude og gå. nej det er sku synd. 

Jeg har nu ikk noget i mod den der “straf” med at blive sendt på værelset. Men at blive placeret på en stol i en krog. Det synes jeg er helt forkasteligt. Men blander mig ikk i andres opdragelse. Folk gør ting forskellige også kan andre vende øjne af det og mene sit. Men der er jo ikk rigtig og forkert. Med mindre der er tale om fysisk straffende i form af vold selvfølgelig. 

Anmeld Citér

5. november 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
AnoMor skriver:

Jeg har nu ikk noget i mod den der “straf” med at blive sendt på værelset. Men at blive placeret på en stol i en krog. Det synes jeg er helt forkasteligt. Men blander mig ikk i andres opdragelse. Folk gør ting forskellige også kan andre vende øjne af det og mene sit. Men der er jo ikk rigtig og forkert. Med mindre der er tale om fysisk straffende i form af vold selvfølgelig. 

Ja, vi gør ting forskelligt. 
Jeg vil hellere have at værelset skal ses som et godt sted.
Og så kan jeg heller ikke se meget "straf" i at sende et barn ind på et værelse med alt dets legetøj og gadgets. Så kan det bare sidde og hygge sig derinde. Hvad lære det af det? Udover at man snakker om det bagefter? Ja jeg ved ik. Men har ikke forstået det med at sende på værelse... 
Det med stolen er for at blive flyttet fra legen, og se at hvis man ikke kan opfører sig pænt, jamen så kan man ikke være med og man kan ikke bare sidde og lege(og det er jo ikke sjovt at sidde og kigge på de andre)
Men ja vi er forskellige og ja så længe der ikke er fysisk vold, så...

Anmeld Citér

5. november 2019

AnoMor

BAE skriver:

Ja, vi gør ting forskelligt. 
Jeg vil hellere have at værelset skal ses som et godt sted.
Og så kan jeg heller ikke se meget "straf" i at sende et barn ind på et værelse med alt dets legetøj og gadgets. Så kan det bare sidde og hygge sig derinde. Hvad lære det af det? Udover at man snakker om det bagefter? Ja jeg ved ik. Men har ikke forstået det med at sende på værelse... 
Det med stolen er for at blive flyttet fra legen, og se at hvis man ikke kan opfører sig pænt, jamen så kan man ikke være med og man kan ikke bare sidde og lege(og det er jo ikke sjovt at sidde og kigge på de andre)
Men ja vi er forskellige og ja så længe der ikke er fysisk vold, så...

Jeg bruger nu heller ikke selv værelset som “straf” netop fordi det skal være er godt sted. Jeg bruger gangen herhjemme hvor han samtidig kan se mig hele tiden. Og han er aldrig derude mere end 2 min af gangen så kommer han selv ind for at give krammer og sige undskyld. (Han er 4 år). Men kan faktisk ikk selv huske hvornår det sidst har været nødvendigt at sende ham derud. 
han er stadig en ballademager der kan bringe mit p** i kog. Men det er jo bare grænser. Direkte ballade laver han sjældent hvor der er behov for det synes jeg. Heldigvis  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.