Anonym skriver:
Det lyder ikke til at din datter er stædig som min
min kan ikke lokkes med chokolade endda .. hun står bar fast og græder og siger hun ikk vil i skole .. og i dag trak hun den ud i lang tid til det blev meget sent... så sagde jeg nu går jeg med storesøster i skole du bliver her... og først der græd hun igen og sagde jeg vil med nu ska du hjælpe mig med at gør mig klar ..
jeg er helt magtesløs ... så jeg var jo tvunget til at hjælpe hende i sidste ende for ellers kom vi alle for sent .... aaaaah!!!!
min mand har i dag straffet hende Ved at putte hende uden aftensmad selvom hun skreg undskyld og jeg er sulten så stod han ved og sagde nej .. fordi hun lavede en kæmpe scene på vej hjem fra skole og lagde sig ned på parkerings pladsen og skreg og ville ikke ind i bilen ... indtil han tvang hende
.
Det gør ondt i min mave lige nu fordi hun sover sulten ... jeg var meget imod det da hun var sulten
Åh får helt ondt i maven, når jeg læser, at I bare har sendt hende i seng uden mad. Hun er jo slet ikke gammel nok til at forstå konsekvenser.
I har hentet hende efter en lang dag med nye indtryk, nye retningslinjer, nye venner, nye omgivelser. Alt nyt for et lille menneske på knap 6 år.
I er hendes trykke bade, hvor hun ved, at hun altid vil være elsket. Du hører ofte, at små børn opføre sig eksemplarisk, mens de er ude og blive passet. Forældre kan sjældent nikke genkendende til den beskrivelse. Det er forbi børn prøver grænser af og lader deres følelser løbe af med dem, hvor de føler sig aller mest sikker.
Selvfølgelig skal man opdrage på sine børn. De skal lærer gode manere, hjælpe til mv. Men prøv om I ikke kan bærer lidt over med hende. Hjælp hende i tøjet de dage, hvor overskuddet ikke er til det. Og prøv så igen i morgen, om I ikke kan starte forfra.
Men lov mig, at I aldrig smider jeres børn i seng sultne, fordi de skal straffes for noget, som de gjorde flere timer tidligere.
Anmeld
Citér