Soonmom skriver:
Men selvom du ved hvor katten bor, hvad skal ejerne så lige gøre ved at deres kat kommer på besøg hos dig?
- de kan jo ikke skræmme den væk, det er kun dig der kan det?
Jeg kan da godt nok godt sige til vores kat at den ikke må besøge naboerne, men tvivler da på den lytter 
Self ka de forhindre deres kat i at komme ind i vores hjem, for de ka gøre fuldstændig det samme som vi gør, og det er at holde dem hjemme.
Vores katte har masser af plads, de ka være på. De må være overalt i huset.
Optimalt set, vil katte gerne ud og jage, men faktum er at det bare ik er alle der gider fremmede katte i deres hus, ligeså vel som at jeg ik gider have fremmede hunde, der render ind til os, i vores hus, eller som skider i vores have, hvilket faktisk er et problem hos is lige nu.
Bare i sidste uge, var jeg ude og samle 3x hundelort op, i vores forhave, og syntes seriøst det er mega klat og træls, at de ik vare ka holde deres hund, i deres egen have.
Snakkede med dem omkring det den anden dag og ejet ku self sagtens forstå at det ik er super fedt, at deres hund skider i vores have. Tror jeg at vores samtale hjælper, og de fremover vil holde hunden hjemme? Næppe! Men har da seriøst overvejet at skovle Lorten op og smide i deres skraldespand (uden pose self, bare for at høre det extra klamt for dem jo) Mennnn det gør jeg jo nok heller ik....
Jeg elsker stort set alle dyr, og syntes man har pligt til at passe og pleje dem, så de ka få deres bedste liv, men andres dyr, er dybest set ik mit ansvar, og derfor ville jeg ved et gentagende problem, og efter forskellige løsninger, eller efter samtale med ejer, overhovedet ik ha noget problem at indfange feks en kat og aflevere den hos dyrens beskyttelse.
Eller hvis det var en virklug sød kat, bare beholde den... Vh Stine