Der må være andre her inde som har 4 børn .
Sagen er den at jeg har en på 8 år en på 6 år og en på 6 mdr , plan var jeg skulle steraliseres i september (lang ventetid i offentlig regi)
men nu er jeg havnet så uheldig at være blevet gravid og er så sindsyg meget i tvivl om vi skal beholde eller vælg og få det fjernet og samtidig blive steraliseret ! Der er mange holdninger il aborter og jeg respektere alle holdninger omkring det , men jeg vil hellere ike bare sætte børn i verdenen fordi jeg kan .
Jeg er bange for den økonomiske del i det overskuddet kærligheden om den kan fordeles ligeligt mellem alle 4 .
Jamen faktisk bare alt omkring at få en mere .
Jeg tager hele ansvaret på mine skuldre da det er en enkelt dumhed en enkelt aften , og det er bare for dumt det er jeg klar over så det behøver i ikke påpege .
Så jer der har 4 børn hvad gjorder i jer af overvejelser da i planlagde nr 4 eller måske endda kom nr 4 bare uden det lige var planlagt .
nogen af jer der har fået 2 børn tætte , der vil kun være 14 mdr imellem her , og ved helt ærligt ikke hvad jeg skal tænke eller føle omkring det .
4 børn her, den sidste var ikke planlagt.
Det skal ikke være en hemmelighed, at jeg er presset, men modsat dig/jer har jeg en karriere, og jeg lægger i øjeblikket over 50 timer i ugen. Min mand er kun hjemme 2 dage i ugen, så al logistik med skole, børnehave og fritidsaktiviteter er noget, jeg skal trylle - sammen med indkøb, rengøring, madlavning, tøjvask, lektielæsning med mere.
Set i bagspejlet skulle vi ikke have haft nr 4, men nu er det sådan, og vi forsøger at gøre det optimalt, selvom vi har gjort det sværere for os selv end nødvendigt er.
Heldigvis er vores børn yderst velfungerende, det ville have været umuligt, hvis vi var mødt af udfordringer.