Børnecheck

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2019

ønskebørn74

Anonym skriver:

Delinge. Gælder KUN 7/7 og 6/8 ordninger. Altså hvor barnet/børnene er så godt som ligeligt hos begge forældre. 

Dvs i jeres tilfælde tilfalder de dig da du har dem 24/7

Tror lige du skal læse alt materialet her

https://www.baby.dk/debat/292966pi1/ordet-er-frit/eksperthjaelp-bliver-boernepengene-delt-mellem-foraeldrene-efter-de-kommende-nye-regler.aspx

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2019

Anonym

ønskebørn74 skriver:

Tror lige du skal læse alt materialet her

https://www.baby.dk/debat/292966pi1/ordet-er-frit/eksperthjaelp-bliver-boernepengene-delt-mellem-foraeldrene-efter-de-kommende-nye-regler.aspx

Øhhm hvorfor skulle jeg det? Jeg har ingen problemer med min x og børnechecken. Vi har 7/7 ordning og deler ligeligt. Så det tror jeg ikke lige jeg behøver 

Anmeld Citér

13. marts 2019

ønskebørn74

Anonym skriver:

Øhhm hvorfor skulle jeg det? Jeg har ingen problemer med min x og børnechecken. Vi har 7/7 ordning og deler ligeligt. Så det tror jeg ikke lige jeg behøver 

Dejligt at høre!!

Anmeld Citér

13. marts 2019

Anonym

ønskebørn74 skriver:

Dejligt at høre!!

Hejsa -

du virker som om du har styr på det - hvis vi har 9/5 ordning, så ska lvi ikke dele, men det er ikke en ordning vi har på skrift, bliver den så delt automatisk? 

Mvh 

Anmeld Citér

13. marts 2019

LSS

ønskebørn74 skriver:

Selv gifte ægtefæller sker det ved

Ser ikke ud til at ramme mig ��

Anmeld Citér

13. marts 2019

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hejsa -

du virker som om du har styr på det - hvis vi har 9/5 ordning, så ska lvi ikke dele, men det er ikke en ordning vi har på skrift, bliver den så delt automatisk? 

Mvh 

læs Hvad der står om din situation. Jeg har kun læst om vores..

Anmeld Citér

13. marts 2019

Anonym

læs Hvad der står om din situation. Jeg har kun læst om vores..

Nåå det læd bare som om at du var meget inde i det. Jeg har skam læst, men kan ikke rigtig finde ud af hvad der gør sig gældende når vi ikke har en nedskrevet aftale. 

Anmeld Citér

13. marts 2019

ønskebørn74

Anonym skriver:

Nåå det læd bare som om at du var meget inde i det. Jeg har skam læst, men kan ikke rigtig finde ud af hvad der gør sig gældende når vi ikke har en nedskrevet aftale. 

Er ret sikker på at i så kommer til at dele.

Anmeld Citér

13. marts 2019

Lefrica

Profilbillede for Lefrica

Denne er sendt ud fra det offentlige - den forklarer det ret godt hvis nogen er tvivl  

https://www.skm.dk/media/1569772/rapport-model-for-nye-regler-for-udbetaling-af-buy-1.pdf

Anmeld Citér

13. marts 2019

anna111

Profilbillede for anna111

Har lige snakket med udbetaling Danmark og det er ikke vedtaget endnu og vis det bliver vedtaget vil det først gå i kraft fra januar 2020. De viste ikke selv nok til at kunne gå i detaljer med det hele endnu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.