Anonym skriver:
Ærgelig tone?! Hvad?
Jeg er jo ikke politiker der søger jeres stemme, jeg arbejde som ufaglært for 10 år siden i en vuggestue og kunne ikke holde det ud dengang!
Jeg har sagt det til alle, og delt artikler pædagoger skriver og hvad?
Det eneste forældre gøre er at lukke øjnene - Har jeg snakket med nogle udfra landet: Ja jeg er bare glad for mine børn ikke går i vuggestsue i byen det er værre, og så omvendt når jeg snakker med en fra byen.
Jeg forstår ikke den lige gyldighed folk har for deres egne børns hverdag -
i dont get it
Vi ved det er ikke sundt for børn ikke ha voksne kontakt en hele dag i vuggestue og BH, og de 1-4 timer vi har med dem før vi går i seng kan ikke redde på det svigt der er skete i løbet af dagen
Min generelle fornemmelse er nu ikke, at forældre er ligeglade med deres børns hverdag.
Det her site handler om børn, og derfor er det helt naturligt, at det er børns vilkår, der fokuseres på.
Men mens du er så optaget af børnene, så er der altså også nedskæringer i ældreomsorgen, sundhedsvæsnet og andre steder. Det ene område er jo ikke vigtigere end det andet.
Vi må jo hver især overveje, hvor vi sætter vores kryds.
Du lyder som en ildsjæl, så måske skulle du gå ind i politik. Og det er så absolut ikke ment ironisk eller negativt. Men den energi du lægger for dagen i den her tråd, kan måske bruges på at forbedre vilkårene.
Anmeld
Citér