Det nye koncept - hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2019

Tommelise

Anonym skriver:

Hahaha, du er voksen ja  

husk på, en som betegner sig selv for voksen, er den mest umodne  

hej Hej med dig og godt du ikke er min mor, jeg var blevet flov over dig så  

Synes du, det er voksent at bruge anonym knappen til at komme med sådan en kommentar ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonymiseret skriver:

Forstår ikke helt Hvad du mener, men fortryder da helt at jeg kommenterede... synes stadig det er negative mennesker herinde. Ikke kun i denne tråd men generelt. Folk burde være positive og respektere, det der bliver sagt og lavet, end at svare helt flabet på den måde som der bliver gjort. Tror næppe alle dem der har kommenteret, er super bedre selv til at tage billeder eller klæde deres børn på. det er virkelig respektløst, at være så negativ omkring én person, der virker Så glad for at dele billedet herinde med jer, også selvom hun ville hører jeres meninger, kan man sige det på en meget meget sødere og pænere måde  

Du har været her i et par timer og har allerede en mening om at folk stadigvæk er negative. Troede du var ny? Eller er der bare en ny ny profil.

Jeg skrev hvad jeg skrev, fordi ingen rigtig brød(de hadede dem ikke) ikke om, hvorefter profilen bliver slettet, få minutter efter kommer din og din FØRSTE besked at wow til hendes.  Det synes jeg bare er mærkeligt (mindre end fem minutter efter du har oprettet��)

Anmeld Citér

13. marts 2019

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonymiseret skriver:

Hahaha, du er voksen ja  

husk på, en som betegner sig selv for voksen, er den mest umodne  

hej Hej med dig og godt du ikke er min mor, jeg var blevet flov over dig så  

Vi accepterer ikke at man bruge anonymfunktionen som skjul for at lave et personangreb,

Vil du være personlig i din debat ,må du som det mindste stå ved med bruger navn. 

Så jeg ophæver din anonymitet. 

Anmeld Citér

13. marts 2019

Anonymiseret

Moderator skriver:

Vi accepterer ikke at man bruge anonymfunktionen som skjul for at lave et personangreb,

Vil du være personlig i din debat ,må du som det mindste stå ved med bruger navn. 

Så jeg ophæver din anonymitet. 

Det er helt iorden, men hvorfor ikke slette denne tråd da i kan se det er ved at gå fra forstanden ? 

Anmeld Citér

13. marts 2019

BG17

Profilbillede for BG17
BAE skriver:

Det er lidt for random til at det ikke er den samme person, der lige skal have noget virkelig positivt på sin tråd..(Forstår ikke hvorfor TS har slettet sig..) 

Jeg er fuldstændig enig. Skrivestilen er også mistænkeligt ens, men det kan jo selvfølgelig være en tilfældighed  Forstår heller ikke, hvorfor ts har slettet sin profil, der var jo nogen, som kunne lide hendes billeder...

Anmeld Citér

13. marts 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
BG17 skriver:

Jeg er fuldstændig enig. Skrivestilen er også mistænkeligt ens, men det kan jo selvfølgelig være en tilfældighed  Forstår heller ikke, hvorfor ts har slettet sin profil, der var jo nogen, som kunne lide hendes billeder...

Mon det er en der kender sig. Også lige gøre sig anonym..

En der ikke forstår vi ikke kan li hendes billeder. 

Anmeld Citér

14. marts 2019

Sprit25

Er det ikke lige meget, hvad vi tænker? 

Hvis du synes de er fine, jamen så snap løs 

Anmeld Citér

14. marts 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonymiseret skriver:

Forstår ikke helt Hvad du mener, men fortryder da helt at jeg kommenterede... synes stadig det er negative mennesker herinde. Ikke kun i denne tråd men generelt. Folk burde være positive og respektere, det der bliver sagt og lavet, end at svare helt flabet på den måde som der bliver gjort. Tror næppe alle dem der har kommenteret, er super bedre selv til at tage billeder eller klæde deres børn på. det er virkelig respektløst, at være så negativ omkring én person, der virker Så glad for at dele billedet herinde med jer, også selvom hun ville hører jeres meninger, kan man sige det på en meget meget sødere og pænere måde  

Kom nu videre. Billederne mister vel ikke deres værdi af, hvad andre, ukendte mennesker synes om dem. 

Jeg synes, det er trist og et symptom på noget, der skræmmer mig, at det har så stor betydning, hvad fremmede på sociale medier mener om stilen og opsætningen. Baby er uden tvivl lige dejlig, hvordan hun end fotograferes, og hvad andre end mener om billederne. 

Lad det nu ligge. 

Anmeld Citér

14. marts 2019

AnoMor

Øv hvor må det være anstrengende at være så dårlig til at tage i mod konstruktiv kritik. Tør slet ikke tænke på hvordan reaktionen på negativ kritik bærer hen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.