Det nye koncept - hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Senasmor skriver:

Det er helt okay med jeres meninger. Jeg har ikke haft lyst til at dele hendes billede med ansigt herinde. Da jeg ikke deler billeder af hende overhovedet udover, hvis man ikke kan se hendes  ansigt :-) 

der er en mening med billedet, at det skal forstille at hun er "bondegårds pige" med alle de ting rundt om. Jeg har lavet en hvor hun er " på stranden" og "lige kommet ud af bad, med håndklæde over hovedet" osv osv.. jeg kan ikke så godt lide, hvis der skulle stå bare månedstal, det er aaaalt for kedeligt.. men igen, smag og behag ) synes billederne skal betyde noget, end bare et baby og tal på billedet total røvsygt kedeligt .. ligesom at tage alm billeder ..

Hvad betyder det så for dig at hun er klædt ud som bondegårdspige og hvad det ellers er de andre måneder? 

Jeg synes det er lidt som at have en dukke man klæder ud - så nej ikke min smag. 

Spontane skønne billeder af sit barn er mere min smag. Skal det være professionelle billeder, skulle det også bare være af barnet, hvor barnet ikke skal forestille at være andet end det er. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2019

Anonymiseret

Tommelise skriver:

Jeg havde så heller ikke set, at der har været flere tråde.

Men folk er vel ikke negative, bare fordi de bliver lidt trætte af, at den samme person opretter samme slags tråd med forskellige profilnavne.

Og hvis personen har oprettet 3 tråde på et andet site, udelukkende for at komplimentere sine egne billeder, så er det da også rigeligt.

Som sagt kan jeg godt lide kreative billeder, men der mest til de "naturligt kreative" som dem, Strain har lagt op.

Forstår ikke helt Hvad du mener, men fortryder da helt at jeg kommenterede... synes stadig det er negative mennesker herinde. Ikke kun i denne tråd men generelt. Folk burde være positive og respektere, det der bliver sagt og lavet, end at svare helt flabet på den måde som der bliver gjort. Tror næppe alle dem der har kommenteret, er super bedre selv til at tage billeder eller klæde deres børn på. det er virkelig respektløst, at være så negativ omkring én person, der virker Så glad for at dele billedet herinde med jer, også selvom hun ville hører jeres meninger, kan man sige det på en meget meget sødere og pænere måde  

Anmeld Citér

13. marts 2019

Senasmor skriver:

Hej. 

De er rigtig fine, men synes det er to forskellige slags billeder.. kan self også godt lide dem hun har sat ind, også de andre jeg har delt ( dem jeg har delt senere, er fra internettet. Blot for at vise, hvor jeg fik idéerne fra) .. jeg kan godt lide opsatte billeder, ligesom hvis man skulle klæde ud til fastelavn, det er mega sødt og sjovt at se babyer anderledes end det normale.. og som skrevet ligefør, er det standarte billeder hun har sat ind, ligner mere hverdags billeder som alle folks tager, men det jeg har lavet er mere spændene og sjove.. det min mening men begge er pænt jeg synes, når man gøre det kreativt, er der mere betydning med det, end når de kaster blade i luften  det ser man ofte, i reklamer osv.. men ikke sådan nogle slags jeg har delt, og det er seriøst super sjovt og tak til dem der har opfundet det 

Jeg er meget nysgerrig på hvilken betydning? Og hvordan har det faktum, at du klædet barnet ud og placerer ved siden af en masse redskaber mere betydning end billederne hvor børn reelt oplever, leger, er børn? 

Anmeld Citér

13. marts 2019

Anonym

Jeg forstår ikke i bruger jeres tid på at diskutere

Anmeld Citér

13. marts 2019

Anonym

mor:) skriver:

Jeg er meget nysgerrig på hvilken betydning? Og hvordan har det faktum, at du klædet barnet ud og placerer ved siden af en masse redskaber mere betydning end billederne hvor børn reelt oplever, leger, er børn? 

Det er Ligepræcis sådan nogle som dig, der ingen humor har... Black humor you go girl 

Anmeld Citér

13. marts 2019

Anonym skriver:

Det er Ligepræcis sådan nogle som dig, der ingen humor har... Black humor you go girl 

Det handler ikke om humor og er faktisk overbevist om jeg vil kunne tage flottere billeder af den type end ts. De er skrækkelige - lyset, sammensætningen og redskaberne er ikke specielt godt. 

men jeg har ingen interesse i at lege, at mit barn er en dukke. Jeg er voksen og har leget rigeligt med dukker som barn. 

Anmeld Citér

13. marts 2019

Anonymiseret

mor:) skriver:

Det handler ikke om humor og er faktisk overbevist om jeg vil kunne tage flottere billeder af den type end ts. De er skrækkelige - lyset, sammensætningen og redskaberne er ikke specielt godt. 

men jeg har ingen interesse i at lege, at mit barn er en dukke. Jeg er voksen og har leget rigeligt med dukker som barn. 

Hahaha, du er voksen ja  

husk på, en som betegner sig selv for voksen, er den mest umodne  

hej Hej med dig og godt du ikke er min mor, jeg var blevet flov over dig så  

Anmeld Citér

13. marts 2019

Anonym skriver:

I øvrigt så vær dog ærlig - du synes det er sjovt. Der er ingen dybere betydning. Og det er helt okay.

men at skrive at den slags billeder har mere betydning end billeder hvor barnet er sig selv og oplever noget - ja det kan jeg ikke gå forbi uden at kommentere. 

Anmeld Citér

13. marts 2019

Anonym skriver:

Hahaha, du er voksen ja  

husk på, en som betegner sig selv for voksen, er den mest umodne  

hej Hej med dig og godt du ikke er min mor, jeg var blevet flov over dig så  

Mine børn hat det fint og jeg føler mig ikke mindre voksen af din kommentar - tværtimod. 

Men du havde selvfølgelig ingen argumenter på noget du selv bringer op. 

God aften til dig også

Anmeld Citér

13. marts 2019

Tommelise

Anonymiseret skriver:

Forstår ikke helt Hvad du mener, men fortryder da helt at jeg kommenterede... synes stadig det er negative mennesker herinde. Ikke kun i denne tråd men generelt. Folk burde være positive og respektere, det der bliver sagt og lavet, end at svare helt flabet på den måde som der bliver gjort. Tror næppe alle dem der har kommenteret, er super bedre selv til at tage billeder eller klæde deres børn på. det er virkelig respektløst, at være så negativ omkring én person, der virker Så glad for at dele billedet herinde med jer, også selvom hun ville hører jeres meninger, kan man sige det på en meget meget sødere og pænere måde  

Jeg mener - hvis der bliver oprettet tre tråde med det samme billede og det samme spørgsmål - så bliver de fleste lidt "trætte".

Hvorfor skal man være positiv over for billederne, hvis man ikke kan lide dem ?

Jeg synes faktisk, der er flere, der pænt skriver, at de ikke bryder sig om dem og hvorfor.

Jeg er slet ikke enig med dig i, at det er flabet.

Hvis jeg har skrevet en tekst og spørger folk: "Hvad synes I om den?" - så vil jeg gerne have konstruktiv kritik - ikke bare rygklapperi. Det er jo ikke noget værd, hvis det bare er noget, folk siger - og ikke noget, de virkelig mener.

TS mener jo også, at andres almindelige månedsbilleder er "røvsygt kedelige" - synes du det er respektfuldt ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.