Anonymiseret skriver:
Forstår ikke helt Hvad du mener, men fortryder da helt at jeg kommenterede... synes stadig det er negative mennesker herinde. Ikke kun i denne tråd men generelt. Folk burde være positive og respektere, det der bliver sagt og lavet, end at svare helt flabet på den måde som der bliver gjort. Tror næppe alle dem der har kommenteret, er super bedre selv til at tage billeder eller klæde deres børn på. det er virkelig respektløst, at være så negativ omkring én person, der virker Så glad for at dele billedet herinde med jer, også selvom hun ville hører jeres meninger, kan man sige det på en meget meget sødere og pænere måde
Jeg mener - hvis der bliver oprettet tre tråde med det samme billede og det samme spørgsmål - så bliver de fleste lidt "trætte".
Hvorfor skal man være positiv over for billederne, hvis man ikke kan lide dem ?
Jeg synes faktisk, der er flere, der pænt skriver, at de ikke bryder sig om dem og hvorfor.
Jeg er slet ikke enig med dig i, at det er flabet.
Hvis jeg har skrevet en tekst og spørger folk: "Hvad synes I om den?" - så vil jeg gerne have konstruktiv kritik - ikke bare rygklapperi. Det er jo ikke noget værd, hvis det bare er noget, folk siger - og ikke noget, de virkelig mener.
TS mener jo også, at andres almindelige månedsbilleder er "røvsygt kedelige" - synes du det er respektfuldt ?
Anmeld
Citér