Det nye koncept - hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2019

Sarahs-mor

Senasmor skriver:

Så, i synes også de her er "for meget" ? 

Jeg synes det er VILDT sødt!

( ikke selv lavet dem )

De billeder der synes jeg er lidt for meget sjove, men ikke noget jeg selv ville have. Så hellere dit billede uden redskaber også måske med mel strøget ud hvor babys mål er skrevet i

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2019

Tommelise

Som sagt synes jeg, idéen som sådan er sød og kreativ. Jeg er dog enig med hende, der skriver, at make-up ved siden af en baby ikke rigtigt hænger sammen.

TS - hvad synes du om de billeder, som Strain har lagt ind ?

De er jo også kreative - og superfine og naturlige (synes jeg). Dem kan jeg faktisk bedre lide.

Min svoger tog engang en række billeder af deres børn, mens de var på skovtur, og der var bl.a. billeder, hvor børnene kastede blade op i luften. De var så flotte.

Anmeld Citér

13. marts 2019

Senasmor

Tommelise skriver:

Som sagt synes jeg, idéen som sådan er sød og kreativ. Jeg er dog enig med hende, der skriver, at make-up ved siden af en baby ikke rigtigt hænger sammen.

TS - hvad synes du om de billeder, som Strain har lagt ind ?

De er jo også kreative - og superfine og naturlige (synes jeg). Dem kan jeg faktisk bedre lide.

Min svoger tog engang en række billeder af deres børn, mens de var på skovtur, og der var bl.a. billeder, hvor børnene kastede blade op i luften. De var så flotte.

Hej. 

De er rigtig fine, men synes det er to forskellige slags billeder.. kan self også godt lide dem hun har sat ind, også de andre jeg har delt ( dem jeg har delt senere, er fra internettet. Blot for at vise, hvor jeg fik idéerne fra) .. jeg kan godt lide opsatte billeder, ligesom hvis man skulle klæde ud til fastelavn, det er mega sødt og sjovt at se babyer anderledes end det normale.. og som skrevet ligefør, er det standarte billeder hun har sat ind, ligner mere hverdags billeder som alle folks tager, men det jeg har lavet er mere spændene og sjove.. det min mening men begge er pænt jeg synes, når man gøre det kreativt, er der mere betydning med det, end når de kaster blade i luften  det ser man ofte, i reklamer osv.. men ikke sådan nogle slags jeg har delt, og det er seriøst super sjovt og tak til dem der har opfundet det 

Anmeld Citér

13. marts 2019

Anonymiseret

WAOUW! Siger jeg bare! 

Hvor er det smukt og unikt! Skal helt klart prøves! Det er helt klart et af beviserne på, at vi er i 2019  del endelig flere, de kommende måneder 

Anmeld Citér

13. marts 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

TS sletter sig og en ny opretter sig og priser det til himlen efter ca.4min����

Anmeld Citér

13. marts 2019

Anonym

Jeg synes billedet er ligeså rodet, intetsigende og upersonligt som da jeg så det 3. gang på min-mave 

Anmeld Citér

13. marts 2019

BG17

Profilbillede for BG17

TS sletter sig og en ny opretter sig og priser det til himlen efter ca.4min  

Hmm.. Meget mistænkeligt ����

Anmeld Citér

13. marts 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
BG17 skriver:

Hmm.. Meget mistænkeligt ����

Det er lidt for random til at det ikke er den samme person, der lige skal have noget virkelig positivt på sin tråd..(Forstår ikke hvorfor TS har slettet sig..) 

Anmeld Citér

13. marts 2019

Anonymiseret

havde jeg ikke lagt mærke til, sorry jeg kommenterede lige efter  hold da op nogle negative mennesker herinde 

og ja jeg er ny herinde ???? Tror der laves nye profiler hver 5. Min .... og ja jeg synes det er MEGA pænt )

Anmeld Citér

13. marts 2019

Tommelise

Anonymiseret skriver:

havde jeg ikke lagt mærke til, sorry jeg kommenterede lige efter  hold da op nogle negative mennesker herinde 

og ja jeg er ny herinde ???? Tror der laves nye profiler hver 5. Min .... og ja jeg synes det er MEGA pænt )

Jeg havde så heller ikke set, at der har været flere tråde.

Men folk er vel ikke negative, bare fordi de bliver lidt trætte af, at den samme person opretter samme slags tråd med forskellige profilnavne.

Og hvis personen har oprettet 3 tråde på et andet site, udelukkende for at komplimentere sine egne billeder, så er det da også rigeligt.

Som sagt kan jeg godt lide kreative billeder, men der mest til de "naturligt kreative" som dem, Strain har lagt op.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.