Tommelise skriver:
Som sagt synes jeg, idéen som sådan er sød og kreativ. Jeg er dog enig med hende, der skriver, at make-up ved siden af en baby ikke rigtigt hænger sammen.
TS - hvad synes du om de billeder, som Strain har lagt ind ?
De er jo også kreative - og superfine og naturlige (synes jeg). Dem kan jeg faktisk bedre lide.
Min svoger tog engang en række billeder af deres børn, mens de var på skovtur, og der var bl.a. billeder, hvor børnene kastede blade op i luften. De var så flotte.
Hej.
De er rigtig fine, men synes det er to forskellige slags billeder.. kan self også godt lide dem hun har sat ind, også de andre jeg har delt ( dem jeg har delt senere, er fra internettet. Blot for at vise, hvor jeg fik idéerne fra) .. jeg kan godt lide opsatte billeder, ligesom hvis man skulle klæde ud til fastelavn, det er mega sødt og sjovt at se babyer anderledes end det normale.. og som skrevet ligefør, er det standarte billeder hun har sat ind, ligner mere hverdags billeder som alle folks tager, men det jeg har lavet er mere spændene og sjove.. det min mening men begge er pænt
jeg synes, når man gøre det kreativt, er der mere betydning med det, end når de kaster blade i luften
det ser man ofte, i reklamer osv.. men ikke sådan nogle slags jeg har delt, og det er seriøst super sjovt og tak til dem der har opfundet det 

Anmeld
Citér