Det nye koncept - hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2019

Anonym

Senasmor skriver:

Dette billede jeg mener med "ud af bad"

Kan ikke rigtig se sammenhængen mellem stranden og det billede. Og slet ikke så meget make up ved sådan et lille barn. Det virker lidt malplaceret. 

Og bondegårdsferie tema også tomater og køkkengrej hænger heller ikke sammen. 

Men kan godt lide konceptet. Det skal bare give mere mening  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Altså ideen er fin. Men jeg synes ikke den er gennemført nok til at det rigtig giver mening. Tingene har ingen funktion i billedet udover æggene der danner et 6 tal. Havde det været mig, havde jeg drysset mel ud og skrevet noget i med en finger, vægt fx. Og med andre køkkenredskaber eller madvarer indikeret højde at der ligger et piskeris og lidt tomater i hjørnet virker sådan lidt tilfældigt  

Jeg er ikke personligt til opstillede billeder, men jeg kan godt se hvor du vil hen og det fine i intentionen men som sagt, det kunne gøres mere gennemført og dermed blive et federe billede, også ift at følge dit barns udvikling i vækst og ikke kun alder   

Anmeld Citér

12. marts 2019

Sarahs-mor

Jeg synes det er interessant sådan lidt “endelig mad-tid”. Men køkkenredsksberne er måske lidt malplaceret

Anmeld Citér

12. marts 2019

Tommelise

Jeg synes egentlig, billederne er ganske søde, og jeg kan godt lide kreativiteten, men synes måske heller ikke, at det er helt gennemført. Og måske lidt rodet.

Men som udgangspunk kan jeg også godt lide det der med, at det ikke "bare" er et billede.

Anmeld Citér

13. marts 2019

Senasmor

Tak fordi i gad at svare mig  

jeg kan stadig rigtig godt lide disse slags billeder, og jeg har en mindebog hendes vækst osv bliver skrevet i. Ligesåvel som alle andre siger sine meninger, har jeg vel også lov til at sige jeg synes det de synes, er kedeligt for MIG jeg er ikke profesionel nej, men jeg synes det er sindsyg sødt at lave sådan noget OGSÅ selvom det er "make-up" .. det er jo ikke ensbetydning med, hun skal gå med make up om to år.. jeg bruger det knap nok selv men det er sjovt, ligesom at tegne skæg på babyer og lave sjove stunder med dem, end bare at tage hele barndommen seriøs, ved at begrænse hvad man lige kan. Og folk der skriver anonymt, det forstår jeg ikke... er det fordi man er bange? �� Ej men altså..... men igen, hvis i har lign billeder vil jeg meget gerne se dem, hvis i kan gøre det bedre ) OOG igen, smag og behag ����

Anmeld Citér

13. marts 2019

Senasmor

Så, i synes også de her er "for meget" ? 

Jeg synes det er VILDT sødt!

( ikke selv lavet dem )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. marts 2019

lineog4

Vi har jo alle smag og behag. Jeg tænker du oprettede tråden for at få at vide billederne er søde/pæne og oplever så alle ikke har samme smag.

Jeg personligt er ikke til opstillede billeder af den ene eller den anden art, hverken med diverse ting der skal sætte gang i associationer eller uden ting, og har derfor ikke samme begejstring som dig over hverken dine eller de andre eksempler.

Men jeg kan sagtens se, hvilke stil du vil ramme og det gør du da okay (tænker et billede godt må være mere "skævt" og tænke i, hvordan  komposition, hvor øjnene vil gå hen osv. Og der kunne du nok sagtens blive bedre). 

Men det ærlige svar: nej det er ikke min stil, for jeg elsker billeder af børn der emmer af det liv de lever, det skæve, det som bringer et smil frem. Men et man til stilen er dine billeder, da okay ikke fantastiske (men som du selv siger du er heller ikke professionel).

Anmeld Citér

13. marts 2019

Strain

Ja, jeg synes at både dine og de andre billeder (fra insta?) er for meget. Jeg elsker billeder af børn, hvor de er børn. Udendørs og i leg, med blade eller græs eller grene. Billeder som ikke ser opstillede ud, men som viser livet fra børne-højde.

(billederne lånt fra internettet / stockphotos)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. marts 2019

Anonym

Senasmor skriver:

Tak fordi i gad at svare mig  

jeg kan stadig rigtig godt lide disse slags billeder, og jeg har en mindebog hendes vækst osv bliver skrevet i. Ligesåvel som alle andre siger sine meninger, har jeg vel også lov til at sige jeg synes det de synes, er kedeligt for MIG jeg er ikke profesionel nej, men jeg synes det er sindsyg sødt at lave sådan noget OGSÅ selvom det er "make-up" .. det er jo ikke ensbetydning med, hun skal gå med make up om to år.. jeg bruger det knap nok selv men det er sjovt, ligesom at tegne skæg på babyer og lave sjove stunder med dem, end bare at tage hele barndommen seriøs, ved at begrænse hvad man lige kan. Og folk der skriver anonymt, det forstår jeg ikke... er det fordi man er bange? �� Ej men altså..... men igen, hvis i har lign billeder vil jeg meget gerne se dem, hvis i kan gøre det bedre ) OOG igen, smag og behag ����

Jeg synes lyssætningen, placeringen og materialerne er off. Det er ikke behageligt for øjet at se på. Altså ment på den måde at fx bl.a. fotografer osv der laver sådanne og alle andre billeder går efter at farver, placeringer, lys osv. Gør at billedet er æstetisk behageligt for øjet at se på. Og det er dine ikke, det er nok også det der gør at de ser rodede ud og folk siger at det ikke virker gennemført. 

Derudover så spørger du hvorfor folk er anonyme om det er fordi de er bange. Det er tit og ofte derfor folk er anonyme fordi de ikke magter at skulle “forfølges” af dårlig stemning. Jeg så også dit billede på minmave og kunne da også se i din aktivitetsliste derinde at du har skrevet overfusedende til folk og har også lidt en tendens i din tråd herinde til at svare en smule nedladende så, det kunne være et bud på hvorfor folk ikke har lyst til at “stå frem”. 

Anmeld Citér

13. marts 2019

Christabelle

Senasmor skriver:

Så, i synes også de her er "for meget" ? 

Jeg synes det er VILDT sødt!

( ikke selv lavet dem )

Jeg bryder mig ikke om dem... Forstår heller ikke cake smash billeder fx... 

Jeg har ikke noget imod opstillede billeder. Har selv mine børn til fotograf ofte, men denne slags "sjove" billeder er ikke lige for mig. Sådan er vi jo så forskellige 

Hvis du synes de er fine, sjove osv så skal du da bare fortsætte med at lave dem, uanset hvad folk synes.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.