Det nye koncept - hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes i ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.847 visninger
48 svar
84 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. marts 2019

Senasmor

Hej med jer!

jeg laver hver månede sådan nogle billeder, af min datter.

hvad synes i om dette billede? ( lavet d 9/4) 

har i måske nogle lign, i gerne vil dele herinde?

det kunne være vildt hyggeligt! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2019

Carina:-)

Jeg synes der foregår for meget på biledet ,til man har fokus på det vigtige- Barnet.

Og så er det ærgeligt man ikke kan se hendes lille ansigt . 

Jeg kender flere der tager månedsbilleder men det er bare med barnet og så de der milepæl kort hvor der står måned på - 

Anmeld Citér

12. marts 2019

Anonym

Senasmor skriver:

Hej med jer!

Enig med Carina. Det er synd man ikke kan se hendes fine ansigt. Men kan godt lide konceptet. Der skal bare ikke ske så meget på billedet som der gør  

Anmeld Citér

12. marts 2019

God-mor

Senasmor skriver:

Hej med jer!

Ikke lige min smag. 

Syntes billedet larmer for meget, og man lægger ikke mærke til det som skulle være i fokus, nemlig barnet Jeg ville undgå alt det udenoms, og så bare bruge er kort med måneden på. Det syntes jeg er meget sødt 

Anmeld Citér

12. marts 2019

koeapabshicar

Det er heller ikke lige min smag. Synes det er en skam man ikke kan se hendes ansigt. Og så savner jeg andre info fx højde og vægt ved 6 mdr. Det synes jeg er mere hyggeligt :-) Men hver sin smag. Kan godt forstå du er glad for det :-) 

Anmeld Citér

12. marts 2019

fehår

Billedet er lidt rodet til min smag, men hvis man kunne se hendes ansigt, ville rodet genere mig mindre 

Anmeld Citér

12. marts 2019

Senasmor

Det er helt okay med jeres meninger. Jeg har ikke haft lyst til at dele hendes billede med ansigt herinde. Da jeg ikke deler billeder af hende overhovedet udover, hvis man ikke kan se hendes  ansigt :-) 

der er en mening med billedet, at det skal forstille at hun er "bondegårds pige" med alle de ting rundt om. Jeg har lavet en hvor hun er " på stranden" og "lige kommet ud af bad, med håndklæde over hovedet" osv osv.. jeg kan ikke så godt lide, hvis der skulle stå bare månedstal, det er aaaalt for kedeligt.. men igen, smag og behag ) synes billederne skal betyde noget, end bare et baby og tal på billedet total røvsygt kedeligt .. ligesom at tage alm billeder ..

Anmeld Citér

12. marts 2019

Anonym

Det ligner en dårlig IKEA-reklame 

Anmeld Citér

12. marts 2019

Anonym

Jeg er nu som ovenstående også til de billeder hvor der er betydning i med højde og vægt osv. Det er ikke røvsygt kedeligt. Tværdigmod synes jeg det er lidt ligegyldigt at lave månedsbilleder uden. 

Synes folk sødt fortæller dig hvad de tænker når nu du spørger. Og så er det ikke så pænt at skrive at du synes det andre foretrækker er røvsygt kedeligt. Måske blot en uheldig formulering men lidt dårlig stil. 

Anmeld Citér

12. marts 2019

Senasmor

Dette billede jeg mener med "ud af bad"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.