pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mille123 skriver:
Jo jo selvfølgelig, bortset fra jeg arbejder fuldtid, så det er ikke sikkert jeg ville kunne gå. Men udgangspunktet ville være at få
dem hjem og så klage. Men det er et dilemma! Ligesom at have forældrearbejdsdage i børnehaven. Det er jo også at tage arbejde ud af hænderne af potientielle håndværkere, og kommunen ved de ikke behøver sætte penge af til det pga forældres velvilje. Dog har man en faldefærdig BH hvis man ikke kommer. Det synes jeg også er træls.
Jeg er ikke enig i det med forældrearbejdsdag - det er langt fra alle børnehaver som har det. Det er forældrebestyrelsen der er med til at bestemme om det er noget som instutionen skal afholde. Der hvor jeg arbejder nu har vi ikke sådan en dag.
det havde vi på mit tidligere arbejde hvor det handlede om at forskønne legepladsen. Vi malede lidt her og der for at give den lidt farve og så ville vi og forældrene godt have en lille hønsegård som vi i fællesskab fik til at ske. Det er jo ikke det store håndværksmæssig arbejde. Mange institutioner har en ansat til at gå og ordne småting og er det større ting skal det være ordentligt og kræver håndværkere.
Jeg ser forældrearbejdsdage mere som at forældre kan få medindflydelse på hvad deres institutionen skal have af tilbud til børn.
Anmeld
Citér