Det at være rugemor....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Hun lyder helt afsporet, men det er sgu også noget rigtig møg at det nu kører helt sit eget liv på sociale medier. Så kan man være helt sikker på at det bliver endnu værre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2019

Anonym

Mor og meget mere skriver:

Uanset, hvordan de to yngste børn er kommet til verden, så reagerer omgivelserne vel, når de har reel bekymring for børns ve og vel? Jeg tænker, det i den forbindelse er sagen uvedkommende, at hun har svindlet og “ruget” - hvis børn lider overlast, kontaktes de sociale myndigheder. 

Selvfølgelig. Der er blevet reageret flere gange, da kvinden ikke kan tage varer på "sine" børn. Hun er ikke rigtig klog. Jeg vil ikke sige hvor jeg kender hende fra, men hun er ikke en ordentlig mor. 

Anmeld Citér

10. januar 2019

biniek

Abracadabra skriver:

Hvad hvis rugemoderen får en hjerneblødning eller uoprettelige skader på underlivet under fødslen? Eller hvad hvis barnet bliver skadet? Eller har kromosomfejl? Hvem skal betale barsel til rugemoderen? Hvordan skal rugemoderen økonomisk kompenseres? Og hvad hvis forældrene fortryder i uge 20? Eller går fallit? 

Vi taler om at leje et andet menneskes krop i knapt 1 år til et forløb, som på ingen måde er ufarligt eller ukompliceret. 

Det er det man laver kontrakter til ��

Således at man kan føle sig tryg og alle er dækkede 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.