Det at være rugemor....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.853 visninger
62 svar
71 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. januar 2019

Sprit25

Profilbillede for Sprit25

Jeg har lige læst denne artikel omkring flere par, der er blevet snydt af en rugemor:  http://nyheder.tv2.dk/2018-09-27-den-falske-rugemor

Tænk at være så ondskabsfuld, men alligevel tænker jeg at der er en mening med det er ulovligt. 

Hvad tænker I? 

Jeg tillader anonyme svar, i tilfælde af nogle overvejer at bryde loven 

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2019

AlwaysAno

Jeg synes at rugemødre er en fantastisk mulighed som burde være lovligt under de rigtige rammer ��

Anmeld Citér

6. januar 2019

Loa

Profilbillede for Loa
kan ikke ønske mig mere :)

Shit en sindsyg sag. Hvordan børnene ikke bliver taget fra hende rugemoren, fatter jeg ikke.

Anmeld Citér

6. januar 2019

Sprit25

Profilbillede for Sprit25
Loa skriver:

Shit en sindsyg sag. Hvordan børnene ikke bliver taget fra hende rugemoren, fatter jeg ikke.

I praksis er de jo hendes

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

6. januar 2019

Loa

Profilbillede for Loa
Sprit25 skriver:

I praksis er de jo hendes

Årh var det hendes egne æg? Men de er vel så i princippet lige så meget “sæddonorens” børn? Så burde de som MINIMUM være 7/7 hos dem hver. Synes bare der burde være en konsekvens af så grov en bedrageri sag.

Anmeld Citér

6. januar 2019

Kay

Profilbillede for Kay
Do all things with LOVE

Nej det er donor æg... Jeg "ved hvem hun er" og kender til andre svindel numre hun har lavet. 

Jeg ved hvem hun er fordi vi har været i Facebook mødregruppe sammen, ikke med tvillingerne men med hendes egen fra 2014 og der har hun også svindlet og løget om mange ting... Det er en vild sag 

Mor til muslingen født 2012

Mor til Lille My født 2014

Anmeld Citér

6. januar 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Kæft en vild historie. Man må godt nok have nogle mentale brister, når man kan finde på sådan noget. Tænk at være tvunget til at have så begrænset samvær og så i hendes hjem.

På den ene side håber man at hun bliver straffet hårdt i den bedragerisag. På den anden side så kommer det til at ramme sandsynligvis fem børn meget hårdt.

Anmeld Citér

6. januar 2019

Loa

Profilbillede for Loa
Kay skriver:

Nej det er donor æg... Jeg "ved hvem hun er" og kender til andre svindel numre hun har lavet. 

Jeg ved hvem hun er fordi vi har været i Facebook mødregruppe sammen, ikke med tvillingerne men med hendes egen fra 2014 og der har hun også svindlet og løget om mange ting... Det er en vild sag 

Men hvis det ikke engang er hendes egne æg, hvordan kan børnene så være hendes??

Anmeld Citér

6. januar 2019

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Kay skriver:

Puha, så tror jeg godt hvem hun er.. forfærdeligt. 

Det er en forfærdelig sag og kan slet ikke sætte mig ind i, at man kan være så ligeglad.. stakkels børn og de par, som er blevet snydt!

Anmeld Citér

6. januar 2019

Anonym

I princippet er det jo hendes egne børn. Men som en anden skriver. Så skulle de som minimum have 7/7 ordning. 

Synes rugemødre er en super ide og syntes det burde lovliggøres. Men under ordentlige forhold med advokat kontrakter af en art hvor deri står noget i retningen af at man ikke kan fortryde og rugemor ikke må bruge egne æg. Altså sådan at det på ingen måde kan være hendes barn/børn. Giver det mening?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.