Skoleprojekt. Hvor for jordemoder oplysninger fra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Du skrev: “Men de er TRE studerende og ikke en af dem så at der var en fejl?“ Hvilken fejl, hvis det ikke var stavefejlen? 

Jeg gider ikke diskutere det her, for du blander det sammen og jeg bliver forvirret, men nu prøver jeg alligevel. 

Du blander flere oplæg sammen. 

Den fejl jeg snakker om hvad at jeg troede at en anden anonym fra trådstarter og kom til at gå efter hende, som jeg undskyldte. 

Ja, jeg skrev at de er tre studerende. 

Og når JEG skal skrive noget ud, som en mail til en jordemoder eller andet, så får jeg ALTID en eller anden til at læse det igennem, for at tjekke for stavefejl eller forkert formulerede sætning, for at være sikker på at jeg ikke kom til at sende noget ud, der gav folk en tanke om at det var falsk eller skolebørn der skrev. 

Og ved du hvad jeg gider ikke diskutere med en der gemmer sig på den måde, for jeg vil ikke ende i flere problemer, fordi det er forvirrende, da jeg ikke ved hvem der svare mig. 

Så jeg stopper her. God dag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2018

HBV

Kære TS

Om du/I er 3 studerende eller om du samme person som tidligere har stillet et lignende spørgsmål pga tidligere psykisk sygdom - ja det er underordnet 

Jeg er uddannet lægesekretær og kan svare dig på, hvordan det foregår i det sønderjyske. Her har vi diverse computerprogrammer, heriblandt et program der hedder COSMIC. Her skriver alle faggrupper i, bl.a. læger, sygeplejersker, fysioterapeuter, jordemødre m.v. Dog er undtaget praktiserende læge, som har et andet system. COSMIC kan ses på andre sygehuse med samme program og egen læge modtager en epikrise (resumé af f.eks indlæggelse).  I COSMIC kan vi se tidligere blodprøver, røntgen, indlæggelse på Psykiatrisk osv... 

Således benytter jordemødre sig her i Sønderjylland af COSMIC. På Sjælland bruger de Sundhedsplatformen.

Mvh

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.