Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:
Hvordan kan du dømme på en tekst hvor gamle vi er?
Vi studere på absalon i Roskilde.
Ja, vi er anonyme pga vi låner vores klassekammerats konto.
Er der mere du vil vide? 
Som de andre siger, jeres sprog lyder ungt og ikke godt sat sammen. Virker ikke gennemtænkt.
Det er pænt at præsentere sig
Så at skrive:
Vi er tre studerende fra Professionshøjskolen Abasalon, der har fået opgaven at skrive omkring at være jordmoder, og derfor håber I at i vil svare på nogle spørgsmål, som kan hjælpe os med den her opgave, da vi stadigvæk venter på svar fra en jordmoder.
Hilsen ......(Jeres navne)
vi er 3 studerende der har fået til opgave at få noget viden indenfor jordemødre. Den her sætning får mig også til at tænke folkeskole elever, desværre. Det virker sådan lidt, vi ved ikke hvad vi ellers skal gøre, så vi skriver på en babyhjemmeside.. (I burde måske have fundet en side for jordmoderstuderende, men ja det er også fint nok at skrive herinde og hører lidt mødre. )
Og hvis I alligevel skal være ano for at bruge jeres venindes profil, så lav en selv(den kan jo bare slettes bagefter) Det virker bare lidt mere troværdigt, når den ikke er skrevet som ano(i mine øjne) , og ja jeg ved godt at mange profiler herinde er ret anonyme, men det er anderledes...
Det er ikke for at være ond
Anmeld
Citér