Skoleprojekt. Hvor for jordemoder oplysninger fra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
KASS skriver:

Fordi sproget er ungt og spørgsmålene ikke stemmer overens med at være studerende. 

Men hvis I går på Absalon, er I vel folkeskoleelever og ikke studerende?

Egen læge sender en vandrejournal til hospitalet med informationer om den gravide. Ellers kan jordemoderen i systemet se, hvad den gravide har haft af kontakt med pågældende hospital eller region. Og hvis den gravide skriver under på en samtykkeerklæring, kan der indhentes informationer om hende andre steder fra.

Abasonlon sygepleje uddannelse. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2018

KASS

BAE skriver:

Abasonlon sygepleje uddannelse. 

I don’t know, de har jo ikke fortalt, om de hører til professionshøjskolen eller folkeskolen. Og der er en folkeskole i Roskilde, der hedder Absalons.

Anmeld Citér

16. november 2018

BAE

Profilbillede for BAE
KASS skriver:

I don’t know, de har jo ikke fortalt, om de hører til professionshøjskolen eller folkeskolen. Og der er en folkeskole i Roskilde, der hedder Absalons.

Det ved jeg, men tænker det vil være den.

Men jeg er også usikker på om de går der.

Anmeld Citér

16. november 2018

Anonym

Rosa-Sophia skriver:

Det er gået for dig, at du selv skriver som anonym? 

Ja da.

Anmeld Citér

16. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan kan du dømme på en tekst hvor gamle vi er? 

Vi studere på absalon i Roskilde. 

Ja, vi er anonyme pga vi låner vores klassekammerats konto. 

Er der mere du vil vide? 

Blandt andet at du åbenbart ikke kender forskel på for og får. 

Og at du forventer at svar fra en baby hjemmeside rent faktisk kan bruges i en skoleopgave, uanset niveauet.

Anmeld Citér

16. november 2018

Anonym

Jordemoderen får sine oplysninger fra lægen i form af den vandrejournal der udarbejdes hos lægen med bla blodprøver mm.

derudover stiller jordemoderen selv den gravide nogle spørgsmål ved første konsultation omkring tidligere forløb mm.

Jordemoderen KAN også tilgå den medicinske profil alle har liggende på nettet, men gør det yderst sjældent, da alle relevante oplysninger gives af lægen og vandrejournalen. - Dermed er det også vigtigt som gravid selv at gøre opmærksom på hvad der er af historik der kan have indflydelse på graviditeten og baby.

Dernæst syntes jeg det er et meget mærkeligt og irrelevant spørgsmål uanset studieretning, så jeg kan bestemt godt forstå at nogen tænker der ligger noget andet bag det.

Anmeld Citér

16. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Blandt andet at du åbenbart ikke kender forskel på for og får. 

Og at du forventer at svar fra en baby hjemmeside rent faktisk kan bruges i en skoleopgave, uanset niveauet.

Ahh det er et lavt grundlag med for og får. 

Jeg er over 30 og jeg roder sq også rundt i for og får nogen gange og forstod faktisk rigtig først forskellen midt i 20’erne. Alle er ikke lige gode til dansk grammatik 

Anmeld Citér

16. november 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Ahh det er et lavt grundlag med for og får. 

Jeg er over 30 og jeg roder sq også rundt i for og får nogen gange og forstod faktisk rigtig først forskellen midt i 20’erne. Alle er ikke lige gode til dansk grammatik 

Over 30 og det er sådan du starter en samtale og svarer folk på.?? wow

Du er godt klar at folk tror I er  15 år eller yngre ik? Bare udfra måden I skriver på. 

Og nej alle er ikke lige gode, men I er TRE der laver det her. Man tjekker ting når man sender sådan ud, der skal tages alvorligt.. 

Anmeld Citér

16. november 2018

Stivdie

Anonym skriver:

Jordemoderen får sine oplysninger fra lægen i form af den vandrejournal der udarbejdes hos lægen med bla blodprøver mm.

derudover stiller jordemoderen selv den gravide nogle spørgsmål ved første konsultation omkring tidligere forløb mm.

Jordemoderen KAN også tilgå den medicinske profil alle har liggende på nettet, men gør det yderst sjældent, da alle relevante oplysninger gives af lægen og vandrejournalen. - Dermed er det også vigtigt som gravid selv at gøre opmærksom på hvad der er af historik der kan have indflydelse på graviditeten og baby.

Dernæst syntes jeg det er et meget mærkeligt og irrelevant spørgsmål uanset studieretning, så jeg kan bestemt godt forstå at nogen tænker der ligger noget andet bag det.

Jeg er meget enig i svaret her. 

Anmeld Citér

16. november 2018

Anonym

Over 30 og det er sådan du starter en samtale og svarer folk på.?? wow

Du er godt klar at folk tror I er  15 år eller yngre ik? Bare udfra måden I skriver på. 

Og nej alle er ikke lige gode, men I er TRE der laver det her. Man tjekker ting når man sender sådan ud, der skal tages alvorligt.. 

Øhm. Jeg er ikke en af trådsstarterne hvis du nu ser efter en ekstra gang. Jeg er en almindelig anonym bruger. 

Så træk lige det der til dig igen. 

Jeg siger blot at fordi man ikk kan kende forskel på for og får indikerer ikke en alder. 

Hvad bilder du dig egentlig ind? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.