Skoleprojekt. Hvor for jordemoder oplysninger fra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Øhm. Jeg er ikke en af trådsstarterne hvis du nu ser efter en ekstra gang. Jeg er en almindelig anonym bruger. 

Så træk lige det der til dig igen. 

Jeg siger blot at fordi man ikk kan kende forskel på for og får indikerer ikke en alder. 

Hvad bilder du dig egentlig ind? 

Jeg beklager at jeg blandede det sammen. 
Det sker. 

Ja, jeg kan trække tilbage at jeg tog fejl, fordi jeg ikke så trådstarter, men derfor kan du godt svare ordentligt igen 

Hvad jeg bilder mig ind at sige det folk tror. 

Der var der mente at hvis de gik på abasalon, så var de skoleelever ikke studerende, så hun troede jo at de var 15 eller yngre. 

Og jeg prøver faktisk at vise dem en anden måde at skrive på, så folk faktisk tror at de er studerende/ægte og ikke nogle der bare laver sjove herinde. 

Og jeg sagde ikke det med alderen. 

Men de er TRE studerende og ikke en af dem så at der var en fejl? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2018

Anonym

BAE skriver:

Jeg beklager at jeg blandede det sammen. 
Det sker. 

Ja, jeg kan trække tilbage at jeg tog fejl, fordi jeg ikke så trådstarter, men derfor kan du godt svare ordentligt igen 

Hvad jeg bilder mig ind at sige det folk tror. 

Der var der mente at hvis de gik på abasalon, så var de skoleelever ikke studerende, så hun troede jo at de var 15 eller yngre. 

Og jeg prøver faktisk at vise dem en anden måde at skrive på, så folk faktisk tror at de er studerende/ægte og ikke nogle der bare laver sjove herinde. 

Og jeg sagde ikke det med alderen. 

Men de er TRE studerende og ikke en af dem så at der var en fejl? 

Jeg har svaret ordenligt fra start. Jeg har kun sagt at der er et lavt grundlag at sige at man ikke syner særlig gammel fordi man ikke kan kende forskel på for og får og fortæller at jeg selv først lærte det i midt 20’erne og idag stadig blander det samme. Selvom jeg er over 30 og det gav mig så er ret (for mig) personligt angreb. 

Jeg er ikke en del af hvem de er, hvor de er fra eller hvad deres skole projekt går ud på. Jeg har svaret på dets spørgsmål og jeg har kommenterer på en grammatik. Thats it. 

Anmeld Citér

16. november 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Jeg har svaret ordenligt fra start. Jeg har kun sagt at der er et lavt grundlag at sige at man ikke syner særlig gammel fordi man ikke kan kende forskel på for og får og fortæller at jeg selv først lærte det i midt 20’erne og idag stadig blander det samme. Selvom jeg er over 30 og det gav mig så er ret (for mig) personligt angreb. 

Jeg er ikke en del af hvem de er, hvor de er fra eller hvad deres skole projekt går ud på. Jeg har svaret på dets spørgsmål og jeg har kommenterer på en grammatik. Thats it. 

Men så kunne du jo bare have skrevet

Jeg er altså ikke trådstarter. men nej du siger; Træk det i dig igen. Hvad jeg bilder mig ind. 

Jeg lavede en fejl, og det beklager jeg, men jeg synes ikke dit svar var ordentligt. 

Du føler dig truffet over noget jeg skriver, giver dig ikke ret til at slå tilbage på samme måde. 

Det var en FUCKING fejl ikke andet. Så nej jeg ved godt at du ikke er en del af det, ligesom pointen ved en fejl, ik?

Anmeld Citér

16. november 2018

*Toffee*

BAE skriver:

Men så kunne du jo bare have skrevet

Jeg er altså ikke trådstarter. men nej du siger; Træk det i dig igen. Hvad jeg bilder mig ind. 

Jeg lavede en fejl, og det beklager jeg, men jeg synes ikke dit svar var ordentligt. 

Du føler dig truffet over noget jeg skriver, giver dig ikke ret til at slå tilbage på samme måde. 

Det var en FUCKING fejl ikke andet. Så nej jeg ved godt at du ikke er en del af det, ligesom pointen ved en fejl, ik?

Jeg synes du skal stoppe nu. Du lavede en fejl og du har beklaget en fejl, så er den ikke længere. Vedkommende du citere har svaret i en fin tone hele vejen på trods af at du faktisk svare hende lidt aggressivt. 

Lad det passere :-)

Anmeld Citér

16. november 2018

Anonym

*Toffee* skriver:

Jeg synes du skal stoppe nu. Du lavede en fejl og du har beklaget en fejl, så er den ikke længere. Vedkommende du citere har svaret i en fin tone hele vejen på trods af at du faktisk svare hende lidt aggressivt. 

Lad det passere :-)

Tak skal du ha’. 

Jeg citerer heller ikke den sidste hun kommer med da hun fortsat angriber og endda nu bruger skældsord. Det niveau gider jeg ikke beskæftige mig med. 

Anmeld Citér

16. november 2018

Moderator

Profilbillede for Moderator

Husk at holde en god tone i debatten 

Anmeld Citér

16. november 2018

Venterpålillesøster

Anonym skriver:

Det er godt nok en latterlig kommentar ! Vi sidder 3 studerende og skal svarer på forskellige spørgsmål på et forløb vi har fået. Vi har også andre spørgsmål så bare rolig søde du

Tænker ikke man får super stor opbakning til sit “projekt” når man kalder andre latterlige.. Og dine spørgsmål virker ikke særligt seriøse. 

Anmeld Citér

17. november 2018

Anonym

BAE skriver:

Over 30 og det er sådan du starter en samtale og svarer folk på.?? wow

Du er godt klar at folk tror I er  15 år eller yngre ik? Bare udfra måden I skriver på. 

Og nej alle er ikke lige gode, men I er TRE der laver det her. Man tjekker ting når man sender sådan ud, der skal tages alvorligt.. 

Det er lige lavt nok at vurdere andres alder ud fra en ret udbredt stavefejl. Dermed rammer du også andre end trådstarterne. Helt fjollet bliver det, når du selv har en håndfuld stavefejl i dine indlæg, herunder i dit forslag til, hvad de burde skrive, hvor du blandt meget andet hverken staver jordemoder eller navnet på professionshøjskolen korrekt. Det er ikke nogen særlig brugbar “hjælp”. 

Anmeld Citér

17. november 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Det er lige lavt nok at vurdere andres alder ud fra en ret udbredt stavefejl. Dermed rammer du også andre end trådstarterne. Helt fjollet bliver det, når du selv har en håndfuld stavefejl i dine indlæg, herunder i dit forslag til, hvad de burde skrive, hvor du blandt meget andet hverken staver jordemoder eller navnet på professionshøjskolen korrekt. Det er ikke nogen særlig brugbar “hjælp”. 

Nu var det jo ikke MIG der sagde det med alderen, men faktisk sagde at det nok var sygepleje skolen de gik på. Så lad vær med at angribe mig for noget jeg ikke sagde. 

Jeg havde lavet en fejl og kommenteret en anden anonym som jeg undskyldte for, og det var måden at svare på, ikke stavning

Anmeld Citér

17. november 2018

Anonym

BAE skriver:

Nu var det jo ikke MIG der sagde det med alderen, men faktisk sagde at det nok var sygepleje skolen de gik på. Så lad vær med at angribe mig for noget jeg ikke sagde. 

Jeg havde lavet en fejl og kommenteret en anden anonym som jeg undskyldte for, og det var måden at svare på, ikke stavning

Du skrev: “Men de er TRE studerende og ikke en af dem så at der var en fejl?“ Hvilken fejl, hvis det ikke var stavefejlen? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.