Underretning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2018

Anonym trådstarter

Tak for svar til jer alle. Jeg fortæller om hvad det handler om når vi har været til samtale men det Handler ikke om vold og sådan noget. 

Min tænker jeg hvis læren har sendt underretning en idag hvornår tror i kommunen vil kontakte os ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2018

Julletullemor

Anonym skriver:

Tak for svar til jer alle. Jeg fortæller om hvad det handler om når vi har været til samtale men det Handler ikke om vold og sådan noget. 

Min tænker jeg hvis læren har sendt underretning en idag hvornår tror i kommunen vil kontakte os ? 

I får senest besked om underretningen 14 dage efter den er modtaget ved sagsbehandleren

Anmeld Citér

27. september 2018

Tommelise

Jeg synes også, I skal tænke på, hvilket signal I sender, hvis I ikke møder op begge to.

Anmeld Citér

27. september 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Jeg ved hvad det handler om men ikke hvad hun præcis har skrevet men det ikke det jeg spørger om. Ved du om begge forældre skal med til mødet ? Min mand har nogle lorte arbejdstider og han skal give besked i god til hvis han skal have fri mindst 4 uger før eller kan jeg godt selv tage afsted ? 

Hvis jeg stod i din situation, så ville jeg forvente, at min mand gjorde alt, hvad han kunne for at få fri.

Og hans chef er forhåbentlig ikke lavet af sten.

Nogle gange har man bare brug for at få akut fri.

Anmeld Citér

28. september 2018

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Hvis jeg stod i din situation, så ville jeg forvente, at min mand gjorde alt, hvad han kunne for at få fri.

Og hans chef er forhåbentlig ikke lavet af sten.

Nogle gange har man bare brug for at få akut fri.

Han må ikke få fri da der ikke er nogen der kan overtage hans plads. Så jeg skal alene afsted men tager selvfølgelig min datter med ind da jeg næsten forventer at hun skal. Nu venter jeg bare på en mail på e boksen. 

Anmeld Citér

28. september 2018

Camilla <3

Kunne din mand ikke gå fra den tid det tager måske?  

Anmeld Citér

28. september 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Han må ikke få fri da der ikke er nogen der kan overtage hans plads. Så jeg skal alene afsted men tager selvfølgelig min datter med ind da jeg næsten forventer at hun skal. Nu venter jeg bare på en mail på e boksen. 

OK - det er da godt nok skrøbeligt for arbejdspladsen, at de ikke sørger for, at der er en, der kan overtage. 

De må jo være virkelig på den, hvis din mand ligger sig med influenza eller brækker benet.

Anmeld Citér

28. september 2018

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

OK - det er da godt nok skrøbeligt for arbejdspladsen, at de ikke sørger for, at der er en, der kan overtage. 

De må jo være virkelig på den, hvis din mand ligger sig med influenza eller brækker benet.

Ja men sådan er vilkårne for ham. Sidste år blev han opereret i benet og skulle sygemeldes i 14 dage. Han var på arbejde efter 3 dage. Men han er glad for sit job ellers havde han sagt op for længst. 

Anmeld Citér

28. september 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Jeg tror ikke, at det er et møde egnet for børn. 

Anmeld Citér

28. september 2018

Rosa-Sophia

Jeg har været til sådan et møde for to år siden, og min søn, der dengang var 6 år blev passet. Man snakker jo trods alt en del om barnets trivsel og udvikling, på mit møde blev det blandt andet aftalt at min søn skulle have en ppr indsats. Jeg tænker ikke, at det ville have været hensigtsmæssigt at sidde og høre en gruppe voksne tale om én på den måde. Heller ikke selv om udgangspunktet er for at man skal få det godt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.