Underretning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2018

Anonym trådstarter

Nogen der ved og begge forældre skal med når man får en underretning ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Nogen der ved og begge forældre skal med når man får en underretning ? 

Jeg ved det ikke, men mon ikke det er det mest optimale, at begge er med.

Fire ører hører bedre end to. Især i en følelsesladet situation.

Anmeld Citér

26. september 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

I har kun ret til at vide hvad det handlet om hvis ikke det omhandler vold eller misbrug. Men hvis din lærer har fortalt om underretningen undrer det mig du ikke ved hvad det handler om. Har I ikke haft mødet tidligere om nogle bekymringer.?

Anmeld Citér

26. september 2018

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

I har kun ret til at vide hvad det handlet om hvis ikke det omhandler vold eller misbrug. Men hvis din lærer har fortalt om underretningen undrer det mig du ikke ved hvad det handler om. Har I ikke haft mødet tidligere om nogle bekymringer.?

Jeg ved hvad det handler om men ikke hvad hun præcis har skrevet men det ikke det jeg spørger om. Ved du om begge forældre skal med til mødet ? Min mand har nogle lorte arbejdstider og han skal give besked i god til hvis han skal have fri mindst 4 uger før eller kan jeg godt selv tage afsted ? 

Anmeld Citér

26. september 2018

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Jeg ved hvad det handler om men ikke hvad hun præcis har skrevet men det ikke det jeg spørger om. Ved du om begge forældre skal med til mødet ? Min mand har nogle lorte arbejdstider og han skal give besked i god til hvis han skal have fri mindst 4 uger før eller kan jeg godt selv tage afsted ? 

Jeg tror enhver chef vil have forståelse for at noget akut kan opstå, når man har børn. 

Ingen kan tvinge ham til at være der, men jeg tror bestemt det vil være en god idé at I begge er tilstede, også for at signalere at I står sammen som par.

Anmeld Citér

26. september 2018

Mortil2drenge<3

Anonym skriver:

I sådan en situation er det virkelig vigtig i begge er der og nu ved jeg ikke hvad underretningen drejer sig om men jeg har været støtte person mange gange for forskellige familier og det er bare altid godt at være begge til stede. Os hvis det er et meget følsom område.  Og tit må man have en ekstra med og det er virkelig godt at være de ekstra ører tilstede. 

Anmeld Citér

26. september 2018

Anonym trådstarter

Molly90 skriver:

I sådan en situation er det virkelig vigtig i begge er der og nu ved jeg ikke hvad underretningen drejer sig om men jeg har været støtte person mange gange for forskellige familier og det er bare altid godt at være begge til stede. Os hvis det er et meget følsom område.  Og tit må man have en ekstra med og det er virkelig godt at være de ekstra ører tilstede. 

Jeg forstår det godt men i tilfælde af at han ikke kan, har han så et valgt om at ikke dukke op`? jeg vil også have ham med men jeg tænker i værst tilfælde. 

Er det obligatorisk at han er med? 

Anmeld Citér

26. september 2018

Møghe

Det virker helt vildt for mig, at du bekymrer dig om din mands arbejdstider, hvis I bliver indkaldt til møde på kommunen angående jeres barns trivsel. Signalværdien i at I begge er der er stor. Men selvfølgelig kan han blive væk, hvis han prioriterer anderledes. Familieafdelingen kan ikke tvinge familien i at samarbejde, men manglende samarbejde kan selvfølgelig få konsekvenser.

Anmeld Citér

26. september 2018

Mortil2drenge<3

Anonym skriver:

Jeg forstår det godt men i tilfælde af at han ikke kan, har han så et valgt om at ikke dukke op`? jeg vil også have ham med men jeg tænker i værst tilfælde. 

Det ikke et krav men det ser  bare meget bedre ud at i begge er der og samarbejder.  Hvorfor er det det som bekymre dig mest lige nu?  Vil hellere koncentrere mig om selve underretningen. Må jeg spørge hvad i er blevet underret om? Det har os meget at sige 

Anmeld Citér

26. september 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Om han har et valg? Man har altid et valg... Men jeg ville nok snakke med min chef, hvis det var vigtigt, hvis han ikke har en heks af en chef, så tror jeg godt han forstår. 

Men hvorfor bekymrer sig så mig om det, før du overhovedet har fået nogen henvendelser? 
Snak med læreren i morgen og vent og se hvornår I over hovedet skal til den samtale. Det bliver jo nok ikke dagen efter I har fået brevet, og så tag det derfra. Men ja, det er bedst at I begge er der, også i det at høre hvad det er om.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.