Underretning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.696 visninger
46 svar
101 synes godt om
26. september 2018

Anonym trådstarter

hvordan forgår en underretning? Min datter s lærer har været bekrymret for hende. Bliver man kontaktet ? Og hvordan ? E boks? Mail ? Telefon? Kan man læse underretningen nogen steder så man ved hvad det handler om? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2018

Anonym trådstarter

Please hjælp kan ikke google mig frem til det 

Anmeld Citér

26. september 2018

Mortil2drenge<3

Anonym skriver:

Please hjælp kan ikke google mig frem til det 

Du får den i din eboks.  Så skal du partshøres da du skal have lov til at komme med din side af sagen har han ikke fortalt hvad der drejer sig om? 

Anmeld Citér

26. september 2018

Mortil2drenge<3

Molly90 skriver:

Du får den i din eboks.  Så skal du partshøres da du skal have lov til at komme med din side af sagen har han ikke fortalt hvad der drejer sig om? 

Og du har ret til at vide hvad det drejer sig om inden du skal til møde. Når du modtager den i din eboks så står der nok hvem du kan kontakte. 

Anmeld Citér

26. september 2018

Anonym trådstarter

Molly90 skriver:

Er det både mig og min mand der får en mail i e boksen eller er det kun 1 af os ? 

Anmeld Citér

26. september 2018

Anonym trådstarter

Molly90 skriver:

Og du har ret til at vide hvad det drejer sig om inden du skal til møde. Når du modtager den i din eboks så står der nok hvem du kan kontakte. 

Og hvor forgår mødet henne ? 

Anmeld Citér

26. september 2018

Mortil2drenge<3

Anonym skriver:

Ja i får begge to hvis i har fælles forældremyndighed .. Hvornår har læren de indberettet? 

Anmeld Citér

26. september 2018

Mortil2drenge<3

Anonym skriver:

Mødet foregår hos børn og unge rådgivningen i din kommune

Anmeld Citér

26. september 2018

Anonym trådstarter

Molly90 skriver:

Ja i får begge to hvis i har fælles forældremyndighed .. Hvornår har læren de indberettet? 

I dag. 

Anmeld Citér

26. september 2018

Anonym trådstarter

Molly90 skriver:

Hvad sker der hvis min mand ikke kan pga. arbejde ? han har nogle skræve tidspunkter han arbejder i. Er det så nok med at jeg som mor møder op? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.