Tidligere tnbc (med ny profil)
AlwaysAno skriver:
At kontakte dagplejemor i ferien?
Okay normalt ville jeg aldrig ringe til vires dagplejemor angående mit barn i hendes ferie, men jeg overvejer virkelig om jeg burde gøre det i netop denne situation. Vores dp mor kommer tilbage fra sommerferie på mandag. I løbet af ferien har vores søn fået 2 diagnoser på børnepsyk- været igennem et følelsesmæssigt helved i en gæstedagpleje og er nu angst for at skulle i dagpleje igen.
Jeg tænker det er relevant at hun er forberedt inden han kommer, og også fordi det ikke rigtig er en snak jeg kan nå at tage i garderoben- og hun kan ikke passe ham uden at vide hvordan han har haft det med dagpleje de sidste par uger.
Så- bør jeg kontakte hende i morgen, eller måske vente til på søndag- eller burde jeg helt lade være og så give hende en kort brief mandag morgen og tage den senere?♀️♀️
Spørg hende.. (Ved godt man ikke kan når man står i ferien)
men når man aflevere/møder hende første gang, så spørg hende hvad hun vil/gider. Hvilke ting hun gerne vil vide før barnet kommer efter ferie/weekend. Hvornår man må kontakte hende(hvis man må) hun er et menneske, og har ret til at sige fra, men måske er hun også fleksibel(hun behøver jo ikke læse dem, mens de står midt i vandland. )
arbejdsmail/mobil, har de det?
Anmeld
Citér