bøllen skriver:
Nej det er ganske korrekt , at jeg ikke ser, hvad det foregår bagved . Men derfor har JEG nu lov til at skrive som jeg gør. Ja nogle set fare alle steder og nogle SKAL bare altid, smide riven ud . Sådan er vi så forskellige . Nogle har mere medfølese , omsorg & empati for andre . Nogle vil gerne bare smide hårde ord afsted . Jeg kunne vælge at anmelde , men ved du hvad , det gider jeg simpelthen ikke. For det er konstant de samme , som man kan se i div tråde . Men når nu en moderator selv skriver som det blev gjordt , ja så håber jeg der bliver handlet på dette . Man kan snart ikke skrive herinde uden , at man kan forvente et DIREKTE svar retur . Men det er MIN mening eftersom dette jo et en debatside, så er det jo vel ingen ko på isen der.
Men så Kan jeg ikke tage din klage seriøst.
Så vil du jo bare brokke dig og intet andet
Og ja det er nemlig en debatside
Og ligesom du synes du har ret til at sige din mening ligesåvel har de andre brugere.
Og man kan godt være personlig uden at nævne navne. Du har mange gange giver udtryk for din utilfredshed med visse brugere herinde
Den empati du efterlyser kunne du jo selv udvise ved i at rumme at ikke alle er som du ?
Du må have tillid til at vi skriver til folk hvis de går langt over grænsen. Men netop fordi det her er en debatside vil forskelligheder mødes . Ellers ville det jo ikke være debat
Og man kunne jo mærke efter om ens harme er reel eller om man måske bare er blevet stødt af at møde modstand.
Der skal være plads herinde også til uenighed .
Anmeld
Citér